728 x 90

هیل: وقت آن است که ایالات متحده به سر اختاپوس ضربه بزند

عکس از نشریه هیل
عکس از نشریه هیل

نشریه هیل، روز ۱۷بهمن در مطلبی درباره جنگ‌افروزیهای رژیم آخوندی نوشت: اجازه ندهید رژیم ایران در پشت نیروهای نیابتی خود پنهان شود، آنها را مستقیم بزنید.
نویسنده مقاله جان میلر و اری سیکوریل نوشتند: با حملات ایالات متحده علیه اهداف مرتبط با رژیم ایران در ۲ فوریه، پرزیدنت بایدن تلاش کرد به عهد خود عمل کند که «همه افراد مسئول را در مورد حمله پهپادی در ۲۸ ژانویه به یک پایگاه آمریکایی در اردن توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران که منجر به کشته شدن ۳نفر شد، مورد بازخواست قرار دهد». نظامیان آمریکایی و حداقل ۴۰نفر دیگر زخمی شدند.
اگر ایالات متحده امیدوار است که رژیم ایران را از به خطر انداختن و کشتن آمریکایی‌های بیشتر باز دارد، ایالات متحده به راهبردی نیاز دارد که با حمله مستقیم به رژیم ایران به منشأ مشکل رسیدگی کند تا توانایی‌های نظامی و منافع اقتصادی سپاه پاسداران و توانایی انتقال تسلیحات، آموزش و کمک نظامی مستقیم به نیروهای نیابتی را کاهش دهد.
بایدن در پاسخ به این سؤال که آیا حملات ایالات متحده موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: «آیا آنها حوثی‌ها را متوقف می‌کنند؟ نه. آیا آنها ادامه خواهند داد؟ آری


شکست حملات محدود علیه گروه‌های تحت حمایت رژیم ایران نباید تعجب‌آور باشد.
این رویکرد ایالات متحده، تنها به اعتبار استراتژی نیابتی ایران کمک می‌کند و به رژیم ایران اطمینان می‌دهد که می‌تواند به حمله به ایالات متحده و منافع و شرکای آن بدون ایجاد ضربه‌ای علیه خود ادامه دهد.
وقت آن است که ایالات متحده نیز به سر اختاپوس ضربه بزند. ایجاد بازدارندگی مستلزم آن است که ایالات متحده از نیروی نظامی قوی‌تر، سریع‌تر، مکررتر و ادامه‌دارتر علیه اهدافی در عراق، سوریه، یمن و مهم‌تر از همه ایران استفاده کند.
اگر آمریکا هزینه‌های بازدارنده‌یی بر سران سرسپرده ایرانی اعمال نکند، تجاوزات گماشتگانش مرگبارتر خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56e13c1b-c3e0-4d9b-aa95-e4ce83066fae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات