728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی

حمایت کانونهای شورشی از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس
حمایت کانونهای شورشی از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

تپش قلب‌ها برای دیدار کهکشان، تنها ۳روز مانده به برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس. شعله‌ور شدن آتش قیام مردم و بازاریان در ادامه خیزش مردم به ستوه آمده در شهرهای میهن اسیر، تلاش برای هر چه پر شکوهتر برگزار شدن گردهمایی ایرانیان در ویلپنت پاریس را هر چه مهم‌تر کرد. جنبش براندازی تا سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه ادامه خواهد یافت.

مجاهدین و تمامیت مقاومت مردم ایران برای تحقق هر چه سریع‌تر امر سرنگونی این رژیم جهل و جنایت، در تلاش برای برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران و معرفی آلترناتیو دموکراتیک و سازمان‌یافته این میهن اسیر هستند.

در این راستا، اعضای کانونهای شورشی در شهرهای مختلف، با اقدامات مختلف نظیر دیوارنویسی و پخش تراکت و پوستر و ارسال پیامهایی در این رابطه، حمایت خود را از این همایش بزرگ سالانه مقاومت ایران نشان می‌دهند. تلاش برای برگزاری هر چه با شکوهتر همایش بزرگ ایرانیان، قلب همه میهن‌پرستان ایرانی در سراسر جهان را به هم نزدیک و تلاشهایشان را فزون کرده است.

 

تهران

کانون شورشی اشرف ۹۵۰در تهران با نصب تراکتهای دستنویس که بر آنها نوشته‌هایی مانند « گرامی‌داشت به‌مناسبت ۹تیر، گردهمایی بزرگ مجاهدین خلق» و « ایران آزاد با برادر مسعود رجوی» به چشم می‌خورد، حمایت خود از همایش بزرگ ایرانیان را نشان دادند. در فیلم ارسالی صدای شعار درود بر مجاهدین خلق شنیده می‌شود.

نصب تراکت توسط کانون شورشی تهران

 

یکی دیگر از کانونهای شورشی در جاده مخصوص کرج به تهران با بلند کردن و نصب پوستر اقدام به حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس کردند.

بلند کردن و نصب تراکت حمایت از همایش توسط یکی از کانونهای شورشی تهران

 

اصفهان

در اصفهان نیز کانون شورشی آرش ۳۹۷با نصب پوستر بزرگ مریم رجوی و پوستری که بر آنها شعار « قیام تا سرنگونی با کانونهای شورشی» به چشم می‌خورد، حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان ابراز کرد.

نصب پوستر مریم رجوی و... توسط کانونهای شورشی اصفهان

 

یکی دیگر از کانونهای شورشی اصفهان نیز با پخش پوستر فری ایران در سطح شهر اقدام به حمایت از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان کرد.

پخش پوستر فری ایران توسط یکی از کانونهای شورشی اصفهانی

 

تبریز

اعضای کانونهای شورشی در تبریز نیز با نصب پوستر‌هایی از مریم رجوی و همچنین پخش تراکت در سطح شهر تبریز از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند. شعار « ایران آزاد – قیام تا سرنگونی با کانونهای شورشی » بر روی پوسترهای پخش شده که اعضای این کانون شورشی به دست گرفته‌اند دیده می‌شود.

نصب پوستر مریم رجوی و... توسط کانونهای شورشی تبریز

 

اردبیل

یکی از کانونهای شورشی در اردبیل با شعارنویسی بر دیوارهای و تابلوهای شهر، حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان، گردهمایی مقاومت ایران نشان دادند.

شعارنویسی کانون شورشی در اردبیل

 

کرج

یکی از کانونهای شورشی در کرج نیز در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۹تیرماه در پاریس برگزار شود اقدام به پخش تراکت فری ایران و ارسال پیام کردند. پیام یکی از اعضای این کانون شورشی با این مضمون بود « ما بچه‌های کرج حمایت خودمان را از کهکشان اشرف و گردهمایی ایرانیان در پاریس اعلام می‌کنیم. سرنگون باد رژیم پلید جمهوری اسلامی. مرگ بر اصل ولایت فقیه. درود بر بانو مریم رجوی زنده باد آزادی»

پخش تراکت و ارسال پیام حمایت یکی از کانونهای شورشی از کرج

 

اهواز

همچنین اعضای کانونهای شورشی در اهواز با دیوارنویسی شعار « قیام ایران با کانونهای شورشی در محلات اهواز، از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کردند.

دیوارنویسی توسط کانون شورشی اهوازی

اندیمشک

اعضای یکی از کانونهای شورشی در اندیمشک نیز حمایت خود از گردهمایی بزرگ ایرانیان را با بلند کردن پلاکاردی که بر آن شعار « ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی قیام تا سرنگونی » دیده می‌شد به نمایش گذاشتند.

بلند کردن پلاکارد توسط کانون شورشی از اندیمشک

 

دزفول

اعضای کانونهای شورشی دزفول نیز با پخش تراکت فری ایران همبستگی و حمایت خود را با همایش بزرگ ایرانیان نشان دادند.

پخش تراکتهای فری ایران توسط کانونهای شورشی در دزفول

 

مشهد

اعضای یکی از کانونهای شورشی در شهر مشهد نیز با پخش تراکت و ارسال پیام، همبستگی و حمایت خود را با همایش بزرگ ایرانیان نشان دادند.

تراکت و پیام کانون شورشی مشهد

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a00d246-9854-4136-b466-11b9c0b1c0be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات