728 x 90

هلاکت یکی از مأموران نیروی انتظامی داور‌زن در درگیری مسلحانه

هلاکت یکی از مأموران نیروی انتظامی داور‌زن در درگیری مسلحانه
هلاکت یکی از مأموران نیروی انتظامی داور‌زن در درگیری مسلحانه

یکی از مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به‌نام سروان داود صبوری در حین درگیری مسلحانه در داورزن مجروح و روز بعد به هلاکت رسید.

خبرگزاری سپاه پاسداران فارس روز ۱۰شهریور نوشت: یکی از پرسنل نیروی انتظامی داورزن به‌دنبال جراحت در تیراندازی و عملیات تعقیب و گریز، عصر امروز کشته شد.

فارس افزود: سروان داود صبوری، مأمور انتظامی داورزن که در جریان درگیری روز گذشته در جریان تعقیب و گریز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود عصر امروز در بیمارستان کشته شد.

این مأمور نیروی انتظامی در روز گذشته در جریان تعقیب و گریز متهمان و درگیری مسلحانه هدف گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو مصدوم و در بیمارستان بستری شد و امروز کشته شد.

سایت باغستان نیوز حکومتی نوشت: این درگیری و تعقیب و گریز از ایستگاه انتظامی کاهک داورزن تا ورودی شهر سبزوار امتداد یافت.

 


شهرستان داورزن یکی از شهرستانهای غرب استان خراسان رضوی است. مرکز این شهرستان، شهر داورزن می‌باشد که در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است. شهرستان داورزن در غربی‌ترین نقطهٔ استان خراسان رضوی واقع و در نزدیکی مرز استان سمنان می‌باشد از این شهرستان با نام میقات‌الرضا نیز یاد می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67d00c11-f835-4a0c-8f36-b7b5d573cdb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات