728 x 90

هلاکت سه تن دیگر از پاسداران توسط جوانان دلاور زاهدان

هلاکت دو تن دیگر از پاسداران در زاهدان
هلاکت دو تن دیگر از پاسداران در زاهدان

بدنبال هلاکت سرکرده اطلاعات سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان و تسخیر پاسگاه نیروی انتظامی توسط مردم زاهدان در روز جمعه ۸مهرماه، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم خبر از هلاکت دو تن دیگر از پاسداران و بسیجیان در زاهدان توسط مردم دلاور این شهر داد.

همچنین قرارگاه موسوم به قدس جنوب شرق کشور رژیم خبر از کشته شدن یک بسیجی دیگر بنام سعید برهانزهی ریگی خبر داد و  اعلام کرد تعداد کشته‌های سپاه و بسیج به ۴تن رسید.

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، روابط عمومی قرارگاه موسوم به قدس جنوب شرق با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: در حادثه روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا هاشمی، پاسدار محمدامین آذشکر و بسیجی محمد امین عارفی کشته شدند.

تسنیم اعلام کرد: سردار حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اسم امنیتی "سید علی موسوی" کشته شده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اعتراف کرد که روز گذشته مردم دلاور زاهدان به سه کلانتری حمله و اقدام به تیراندازی کردند و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند.

شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌ای به‌تاریخ ۸مهر ۱۴۰۱ نوشت: 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران با آتش گشودن به روی مردم بپا خاسته زاهدان مرتکب جنایت بزرگ دیگری شدند، دهها نفر شهید و شمار بیشتری مجروح شدند. ابعاد جنایت به حدی است که خبرگزاری حکومتی ایرنا نوشت: «تاکنون بیش از ۱۵نفر زخمی و ۱۹نفر کشته شده‌اند» و «بیش از پنج نفر از عوامل انتظامی در کلانتری ۱۶ زاهدان» مجروح شدند.

هزاران تن از مردم دلاور زاهدان ظهر جمعه ۸مهر با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای دست به تظاهرات زدند و به مقابله با نیروهای سرکوبگری پرداختند که به آنها یورش برده بودند. تسنیم خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، سرکرده اطلاعات سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان در این درگیری کشته شده است. پاسگاه نیروی انتظامی توسط مردم تسخیر شد.(جزئیات بیشتر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b2c65b4-78c8-40fe-a034-de25d0cd1dc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات