728 x 90

هشدار کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت به پادوهای وحشت‌زده گشتاپوی آخوندی در خارجه

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

هشدار کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت
به پادوهای وحشت‌زده گشتاپوی آخوندی در خارجه

برای عبرت گرفتن از ابطال تابعیت و پاسپورت ۳مزدور محکوم شده در دادگاه بلژیک

پس از صدور حکم دادگاه آنتورپ درباره دیپلمات تروریست رژیم و ۳مزدور دیگر و سلب تابعیت از آنها شماری از مستخدمان وحشت‌زده برای سفیدسازی خود با تاکتیک ”آی دزد، آی دزد“ از مجاهدین خواهان انتشار اسامی مأموران و نفوذی‌های رژیم شدند تا با بلاهت خود را مبرا جلوه دهند. حال آن‌که خود در ردیف اول کاربران نظام علیه مجاهدین و مقاومت ایران قرار دارند.

در پی اعتراف صریح آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم مبنی بر این‌که وزارت بدنام سرنخ شیطان‌سازی و تروریسم و همهٔ لجن‌پراکنی‌ها و فیلمسازی علیه مجاهدین را در دست دارد، کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت به محمدرضا روحانی، ایرج مصداقی، اسماعیل یغمایی، عفت و عاطفه اقبال و یک دوجین مزدور که از سرنوشت مهرداد عارفانی و نسیمه نعامی و امیر سعدونی و باطل شدن تابعیت و پاسپورت‌های آنها وحشت کرده‌اند هشدار داد که از آخر و عاقبت آنها عبرت بگیرند.

فرافکنی و شعربافی و نویسندگی و یقه‌درانی علیه اسلام دیگر اثر ندارد و باید بگویند چی و چند و چگونه گرفتند. بازخواست از مجاهدین به‌خاطر نفوذی‌های وزارت اطلاعات، نعل وارونه و دیدن خود در آئینه دادگاه و ترفند لو رفته وزارت بدنام برای سفیدسازی مأموران پیشانی سیاه است.

دادگاه بیش از ۴۵۰هزار یورو از پول‌هایی را که وزارت اطلاعات به آن ۳مزدور پرداخته بود ضبط کرد و اسامی بسیاری مزدوران دیگر در مدارک به‌دست آمده از دیپلمات بمب‌گذار به چشم می‌خورد.

مجاهدان خلق احسان و طاهر اقبال در خرداد گذشته مراودات عفت و عاطفه اقبال با حمید مقصودی مقاطعه‌کار سپاه پاسداران و اطلاعات رژیم ولایت فقیه را افشا و برای شهادت دادن در برابر هر دادگاهی اعلام آمادگی کردند.

سایت حوزوی مؤسسه رهیافتگان اسلام نبوی در ۹خرداد۹۹ نوشت: «این که وزیر محترم اطلاعات با کارهای شبانه‌روزی خود برخی توابین منافقین مانند سلطانی، خدابنده، عزتی، حسینی، یغمایی، کریمدادی، مصداقی، پورحسین را استخدام کرده با انرژی‌گذاری کلان و البته تأمین مالی توابین را به رویارویی روانی با خود مجاهدین می‌کشاند بسیار عالیست اما آیا کافیست؟ کافی نیست به همان علت که در نهایت خود مقام معظم رهبری زنگ‌های خطر اندیشه التقاطی را به صدا درآوردند»...


اطلاعات آخوندها در همان زمان مقرر برای انفجار بمب در گردهمایی ویلپنت در روز ۳۰ژوئن۲۰۱۸ دو مأمور به نامهای خدابنده و مصداقی را تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین در یک تلویزیون فارسی زبان به انتظار نشانده بود تا به‌محض انفجار به بازارگرمی بپردازند و آن را به خود مجاهدین نسبت بدهند. خدابنده مقیم لندن است اما مصداقی را به‌خاطر همین برنامه از سوئد به انگلستان آورده بودند.

-مزدوران رژیم

در روز ۱۴آبان ۹۸ یکی از همین مأموران (خدابنده) در همان تلویزیون فارسی زبان گفت: «در سال۲۰۱۸ وقتی که بمب‌گذاری قرار بود بشه توی ویلپنت فرانسه، مدارکی بیرون آمده که نشون میده که خود مجاهدین در این درگیر بودن، یعنی یک مقدار فیک نیوز درست شده بوده، یعنی یک کار اطلاعاتی شده که هم برای اونها مفید بوده و هم برای راست نیوکانسرواتیوها و راستهای اروپا و آمریکا».

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۲بهمن ۹۹ (۱۰ فوریه ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30a1a929-1570-4a7d-8bd6-497986393909"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات