728 x 90

هشدار سه کشور اروپایی: رژیم ایران از حملاتی که تنشهای منطقه‌یی را بیشتر می‌کند خودداری کند

سه کشور اروپایی
سه کشور اروپایی

سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلستان در بیانیه‌یی که روز دوشنبه ۲۲مرداد منتشر شد به رژیم ایران در صورت حمله به اسراییل هشدار دادند.

در این بیانیه که توسط وزارت‌خارجه انگلستان منتشر شده، آمده است: ما رهبران فرانسه، آلمان و بریتانیا از کار خستگی‌ناپذیر شرکای خود در قطر، مصر و ایالات متحده برای توافق بر سر آتش‌بس و آزادی گروگانها استقبال می‌کنیم.
ما موافقیم که هیچ تأخیر دیگری نباید باشد. ما با همه طرفها برای جلوگیری از تشدید تنشها کار کرده‌ایم و از هیچ تلاشی برای کاهش تنشها و یافتن راهی برای ثبات دریغ نمی‌کنیم.
جنگ باید اکنون پایان یابد و تمامی گروگانهایی که هنوز توسط حماس بازداشت هستند باید آزاد شوند. مردم غزه به تحویل و توزیع فوری و بدون محدودیت کمک نیاز دارند.

ما عمیقاً نگران افزایش تنش در منطقه هستیم و در تعهد خود به کاهش تنش و ثبات منطقه‌ای متحد هستیم.
در این زمینه، و به‌ویژه، ما از رژیم ایران و متحدانش می‌خواهیم از حملاتی که تنشهای منطقه‌یی را بیشتر می‌کند و فرصت توافق بر سر آتش‌بس و آزادی گروگانها را به خطر می‌اندازد، خودداری کنند.
آنها مسئولیت اقداماتی را برعهده خواهند داشت که این فرصت برای صلح و ثبات را به خطر می‌اندازد. هیچ کشور یا ملتی از تشدید بیشتر تنش در خاورمیانه سودی نخواهد برد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9849b7c8-e8fe-4194-b904-1a5e91fe4a4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات