728 x 90

دستپاچگی پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران در سالگرد قیام

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران
پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران

دستپاچگی سرکرده سپاه پاسداران در سالگرد قیام

در جلسه سرکردگان پایگاههای بسیج ضدمردمی

دشمن قطعاً آرزو دارد که بتواند در ماه‌های آینده در ایام سالگرد اغتشاشات باز هم فتنه کند

روزنه‌ها را ببندید لیدرهای جریانهای را شناسایی کنید اینها را مهار کنید قرارگاههایتان فعال باشد

 

به پایگاههای بسیج نقش برقرار کننده امنیت محله را هم بدهید

یک نقش اطلاعاتی با آموزش و توجیه کامل. محله‌های اسلامی را رواج بدهید

دانشگاهها و بسیج دانشجویی و دانش‌آموزان را تحت حمایت بگیرید

نفوذ از یک روزنه کوچک صورت می‌گیرد گاهی یک سد بزرگ با یک ترک کوچک می‌شکند

 

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران - تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۱۰مرداد ۱۴۰۲

پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه در همایش فرماندهان نواحی مقاومت درباره جهاد تبیین:

دشمن با تمام ثروت خود تمام تجربه تزویر خود یک تزویر متراکم و فشرده با تمام قوت خود میدان آمد دقت کنید ارتشهای بزرگ ببینید چه ائتلافی از ابزارها از ساختارها از تفکرات همه راهبردهای تجربه شده جهانی به میدان آمد همه باهم در یک آرایش کامل و به هم پیوسته در مقابل انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران ایستاد.

واقعا تصور این‌که ما ظرف سال‌های گذشته دهه‌های گذشته و به‌خصوص سال گذشته در معرض قوی‌تری خطرناک‌ترین جدی‌ترین نابرابرترین وسیع‌ترین پیکار جهانی بوده این سخت است ولی واقعیت همین است چون فرماندهان عزیز ما در نواحی در فتنه عظیم سال گذشته در خطوط مقدم این پیکار با سختی‌ها مواجه شده‌اند.

دشمن قطعاً آرزو دارد که بتواند در ماه‌های آینده در ایام سالگرد اغتشاشات باز هم فتنه کند این‌گونه به‌نظر می‌رسد ما هر وقت آماده هستیم و غافلگیر نمی‌شویم کاملاً مسلط هستیم راز پیشگیری است.

برادران عزیز پایگاههای مقاومت این پایگاهها را دریابید محله‌های اسلامی را رواج بدهید به درون حل مشکلات مردم بروید از فضای مجازی حداکثر استفاده را به‌عمل بیاورید به پایگاهها نقش برقرار کننده امنیت محله را هم بدهید یک نقش اطلاعاتی با آموزش و توجیه کامل و تا حد ممکن ابزار اراذل و اوباش را مهار کنید.

باز هم می‌گویم پایگاهها اقشار این دانشگاهها را بسیج دانشجویی بسیج دانش‌آموزی بسیج اساتید بسیج فرهنگیان فضای مجازی بسیج سازندگی اصناف و بازاریان کارگران کشاورزان مداحان زنان همه جامعه در اختیار شما است.

فکر نکنید یک محله کم است نفوذ از یک روزنه کوچک صورت می‌گیرد گاهی یک سد بزرگ با یک ترک کوچک می‌شکند یک جامعه گاهی در یک نقطه کوچک آسیب می‌بیند و این آسیب وسیع می‌شود روزنه‌ها را ببندید.

دانشگاهها و بسیج دانشجویی را تحت حمایت بگیرید کمک کنید دانش‌آموزان را همین‌گونه جهاد تبیین را گسترش بدهید به بانوان جامعه زنان توجه کنید کار بزرگی در پیش دارید کار بسیار بزرگی...

از این فضاهای معنوی محرم و صفر و اربعین حداکثر استفاده را بکنید برای ایام دفاع مقدس آماده باشید اطلاعات را گسترش بدهید لیدرهای جریانهای را شناسایی کنید اینها را مهار کنید قرارگاههایتان فعال باشد.

زمان عبور می‌کند این حوادث می‌گذرد ما از سختی‌ها عبور می‌کنیم در میدان آسایش قرار می‌گیریم ولی نباید پشیمان شده باشیم از این‌که کاری را نکرده باشیم وقت، وقت‌گذاری است و در میدان بودن جهاد را به هیچ بهانه‌یی نمی‌توان ترک کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26ee9d87-cf64-4dd3-9c4f-cda3a35e8aeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات