728 x 90

هشدار! مجاهدین در صف اول جنگ مجازی؟

اشرف ۳
اشرف ۳

خبرگزاری سپاه پاسداران، موسوم به‌فارس روز ۲۸فروردین، با نگرانی از تأثیرگذاری دشمن برانداز نظام در جامعه، نسبت به‌شکاف در رژیم نسبت به طرح صیانت هشدار داد و در مطلبی از انبارلویی از گردانندگان باند مؤتلفه نوشت:

«ما اکنون وسط معرکه این جنگ در فضای مجازی هستیم. این در حالی است که مجلس برای شناخت این جنگ و پیدا کردن قواعد آن به‌دنبال «طرح صیانت» است و دولت هم در حال پیدا کردن نسبت خود با این «طراح» است.

خبرگزاری سپاه ادامه داد که این در حالیست که «در صف اول لشکر» دشمنان در فضای مجازی مجاهدین «نقش آفرینی می‌کنند. آنها در اوایل انقلاب ۱۷هزار نفر از» عناصر نظام را کشته‌اند. «مجاهدین مصداق کامل دشمنی با نظام می‌باشند».

خبرگزاری سپاه آنگاه هشدارهای خامنه‌ای درباره وارفتگی نیروهای نظام، آن هم در شرایطی که دشمن برانداز این‌گونه عمل می‌کند را یادآوری کرد و نوشت: خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام آنها را از خطر «غرور»، «انفعال»، «توهم» و «خودبزرگ بینی» انذار» داد و گفت: «صبر یعنی خسته نشدن و از میدان خارج نشدن و مراقب حرکت خود و حرکات دشمن بودن». ​

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e467209-38ed-4d24-8646-1537ae9da212"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات