728 x 90

هشدار خامنه‌ای به عربستان سعودی بعد از فضیحت فوتبال

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

هشدار خامنه‌ای به عربستان سعودی بعد از فضیحت فوتبال

نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادیسازی با رژیم صهیونیستی را سرمشق و شیوه کار انجام می‌دهند اینها ضرر خواهند کرد

 

خامنه‌ای:

حتماً این سرطان به‌دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد

 

بهانه‌کردن قرآن سوزی توسط خلیفه درمانده ارتجاع و روضه وحدت در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی

 

خامنه‌ای:

این جلسه و این هفته تکیه‌اش بر روی وحدت بین مسلمین است دعوت به با هم بودن و اتحاد برای جلوگیری از جنگ‌افروزی آمریکاست

 

خامنه‌ای ۱۱مهر ۱۴۰۲ در دیدار با سفرای رژیم:

آیا تو این کشورهایی که به قرآن اجازه داده می‌شد اهانت بشود، اجازه می‌دهند به نمادهای صهیونیستی تعرض بشه، یعنی چه جوری با چه زبانی می‌توان اثبات کرد که اینها تحت تأثیر سلطه صهیونیست‌های غاصب و ظالم و جنایتکار و غارتگر دنیا هستند.

این جلسه و این هفته تکیه‌اش بر روی وحدت بین مسلمین است اتحاد بین مسلمین...

من یه نقطه کوتاهی را فقط در این زمینه می‌خواهم امروز مطرح کنم. دشمن اتحاد کی هست، روی این تکیه کن. کیست که اتحاد مسلمین به او ضرر می‌زنه...

حالا من همین منطقه خودمان غرب آسیا و شمال آفریقا، همین منطقه محدود را عرض می‌کنم. در این منطقه اگر همین کشورهای همین منطقه با هم متحد باشند کدام قدرت بین‌المللی است که دیگه زورگویی نمی‌تواند بکنه...

اگر کشورهایی مثل ایران مثل عراق مثل سوریه مثل لبنان مثل کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مثل عربستان مثل مصر مثل اردن، اگر این کشورها خط مشی واحدی را در مسائل اساسی و کلی خودشان اتخاذ کنند، قدرتهای زورگو نمی‌توانند در امور داخلی اینها در سیاست خارجی اینها دخالت کنند، الآن الآن دخالت می‌کنند.

الان آمریکا ضربه اقتصادی می‌زند ضربه سیاسی می‌زنه نفت سوریه را می‌دزدند می‌برند، داعش ظالم وحشی را خونخوار را در اردوگاههای خودشان نگه می‌دارند حفظ می‌کنند، در روزی که به آن احتیاج داشته باشند باز بیاورندش توی میدان به جان این و آن بیندازند، از این کارها دارن می‌کنند.

اگر ما با هم همه متحد باشیم یک خط مشی انتخاب کنیم آمریکا نمی‌تواند این کارها را بکنه جرأت نمی‌کنه وارد بشه. ما البته روشن است بارها گفتیم ما هیچ‌کس را تشویق به جنگ نمی‌کنیم به‌عمل نظامی نمی‌کنیم، اجتناب هم می‌کنیم اما من می‌گویم با هم باشیم تا از جنگ‌افروزی آمریکا جلوگیری کنیم. آنها جنگ‌افروزی می‌کنند.

نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادیسازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق و شیوه کار انجام می‌دهند اینها ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینها است، دارند اشتباه می‌کنند، به‌قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند. امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوق نزدیکی به او باشد، نباید این اشتباه را بکنند، رژیم غاصب رفتنی است.

همان‌طور که امام بزرگوار رضوان‌الله علیه تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان، حتماً این سرطان انشاالله به‌دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

(سایت خامنه‌ای ۱۱مهر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e000e3b-5ffc-4cc6-a0d4-8b2b4a685f1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات