728 x 90

هشدار آخوند علم‌الهدی به مسئولان نظام که در مقابل مطالبه خامنه‌ای (مهار تورم) قرار گرفتند

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی امام جمعه مشهد و پدر زن رئیسی جلاد درباره پیام سال خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع در خصوص «مهار تورم» به افرادی که مطالبه خامنه‌ای را برای مهار تورم زیر سوال می‌برند، حمله کرده و می‌گوید که آنها نه تنها عقلانیت اقتصادی کامل ندارند، بلکه حتی الفبای اقتصاد را نیز نمی‌دانند.

آخوند علم الهدی همچنین به مسئولین نظام یادآوری می‌کند که در مقابل مطالبه خامنه‌ای برای مهار تورم، موظفند در هر ارگان وابسته به مدیریت کشور، برنامه‌های خود را برای مهار تورم جدی بگیرند.

آخوند علم‌الهدی گفت:

خامنه‌ای امسال پیام نوروزی را در دو فقره یا در دو کلام خلاصه کردند مهار تورم، رشد تولید، بعضی از افراد که ادعای به‌اصطلاح فهم اقتصادی دارند آمدند این پیام رهبری را زیر سؤال بردند که این مهار تورم با رشد تولید نمی‌سازد. در رشد تولید اگر بخواهد تولید رشد پیدا کند باید محصولات تولیدی با بالاترین قیمت فروش بشود و عرصه تقاضای این محصولات در کشور توسعه پیدا کند و اگر این مسأله پیش بیاید تورم روزافزون خواهد شد. چطور می‌شود تورم را مهار کرد اتفاقاً اونهایی که این حرفها را می‌زنند نه تنها عقلانیت اقتصادیشان کامل نیست حتی الفبای اقتصاد را نمی‌دانند.

وی افزود: اونهایی که اینجور فکر کردند متأسفانه یا در عقلانیت اقتصادی خودشان مسأله دارند و درست مسأله را بررسی نکردند و یا این‌که خدایی ناکرده اینها مغرض هستند می‌خواهند یک سمپاشی در مقابل فرمایش خامنه‌ای تو افکار ایجاد کنند. پیام سال این نیست که مقام معظم رهبری یک جمله‌ای بگوید بعد هم تو تابلوها بنویسند و کنارش عکس رهبری را بزنند سر نسخه‌های ادارات بنویسند، افراد بر سر زبانها هی مرتب این مطلب را هر مسأله و مشکلی که دارد خب می‌گویند این را مقام معظم رهبری گفتند رشد تولید، خب آقا به شما چه شما اگر مشکل اقتصادی پیدا کردید یک مسأله دیگری است به رشد تولید کاری ندارد. بعد عرضم به حضورتان که مصیبتی که در زندگیتان پیش می‌آید می‌گویند مقام معظم رهبری فرمودند مهار تورم، تورم ما را بدبخت کرد چرا که هیچ‌کس انجام نمی‌دهد.

مسئولان در مقابل مطالبه رهبری قرار گرفتند مسئولان موظفند در دولت در مجلس در قوه قضاییه در هر ارگان وابسته به مدیریت کشور باید تمام برنامه‌هایشان را تنظیم کنند جدی بگیرند تورم را در این کشور مهار کنند.

اگر واقعاً میدان کشور و میدان اقتصاد و معیشت کشور شد میدان مسابقه سود‌آوری و به سود کلان رسیدن کما این‌که متأسفانه امروز بسیاری از مراکز کسب‌وکار و مراکز تجارت کشور ما به این صورت در‌آمده است اگر به این صورت در بیاید هیچ قدرتی نمی‌تواند تورم را مهار کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95d252aa-feff-4f83-bd8d-d85cb8e9b8b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات