728 x 90

هزینه‌های گزاف بیماران کرونایی از قول هموطن آبادانی + فیلم

یک هموطن آبادانی که همسر ۳۵ساله‌اش به‌دلیل کرونا در بیمارستان طالقانی آبادان فوت کرده است در یک فیلم ویدیویی که در آرامستان ضبط شده درباره هزینه گزافی که بیمارستان و غسالخانه و ... از او گرفته‌اند تا جسد همسرش را به او تحویل دهند شکوه و شکایت می‌کند. این فیلم ویدئویی روز یکشنبه ۱۵تیر۹۹ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

این شهروند آبادانی می‌گوید:
«همسرم را در سن ۳۵سالگی را از دست دادم مبلغ ۴۵میلیون هزینه‌های بیمارستان است . جنازه همسرم سه روز در سردخانه بود خواهش و تمنا کردیم که جنازه را تحویل بدهند، گفتند یا باید هزینه را پرداخت کنید یا سند بگذارید. هزینه آمبولانس تا مقبره ۴۵۰هزار تومان و هزینه غسالخانه و کف یک میلیون تومان و هزینه قبر ۸۰۰هزار تومان از ما گرفتند. دفن جنازه به عهده ما بود خودمون دفنش کردیم تمام این قضایا که می‌گویم همه‌اش با سند است.


این مبلغی که پرداخت می‌کنیم به حساب شهرداری ریخته می‌شود مگر شهرداری چه دخل و تصرفی در این قضایا دارد این زمین موقوفه حضرت خضر نبی است چرا باید این هزینه‌ها گرفته بشه.
آقایون مسئول چرا این‌قدر به مردم فشار میاورید در این شرایط کرونایی و بد اقتصادی در خانه قرنطینه هستن و بیکار شده‌اند فکر کردین چه جوری زندگی می‌کنند. همه مردم دچار استراس و ترس و فشار عصبی و روانی به این مردم رنجدیده رحم کنید شهر از بنرهای تسلیت پر شده. وضعیت آبادان از قرمز به سیاه تبدیل شده. به داد این مردم برسید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5252c6fa-504d-4f99-ad6e-e3115ef95197"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات