728 x 90

نیویورک پست: مظنون حمله به سلمان رشدی از طرفداران رژیم ایران و سپاه پاسداران است

هادی مطر عامل حمله به سلمان رشدی
هادی مطر عامل حمله به سلمان رشدی

نیویورک پست به‌نقل از منابع مطلع نوشته است که مظنون حمله به سلمان رشدی از طرفداران رژیم ایران و سپاه پاسداران بوده است.

همچنین یک مقام پلیس در این باره به شبکه ان‌.بی.سی نیوز گفته است، بررسی فعالیت‌های هادی مطر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او از گروه‌های افراطی شیعه و جمهوری اسلامی حمایت می‌کرده است.

پلیس ایالت نیویورک جمعه ۲۱مرداد، در یک نشست خبری اعلام کرد، عامل حمله به سلمان رشدی فردی به نام هادی مطر، ۲۴ساله، اهل فیرویو، در ایالت نیوجرسی است.

یوجین استانیشفسکی یکی از مقامات پلیس ایالت نیویورک اظهار داشت هادی مطر با مجوز و بلیت وارد محوطه سخنرانی سلمان رشدی در مؤسسه‌ای در شاوتاکوا شده است. یک کوله پشتی متعلق به فرد مظنون در این محل کشف شد.
یک مقام پلیس در این باره به شبکه ان‌.بی.سی نیوز گفته است، بررسی فعالیت‌های هادی مطر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که او از گروه‌های افراطی شیعه و جمهوری اسلامی حمایت می‌کرده است.
در همین رابطه روزنامه نیویورک پست به‌نقل از منابع مطلع نوشت که مظنون این حمله تروریستی حامی رژیم ایران و سپاه پاسداران بوده است.
سخنگوی سلمان رشدی روز جمعه گفته است هنوز وضعیت این نویسنده پس از جراحی معلوم نیست و ممکن است او یک چشم خود را از دست بدهد.

گفته می‌شود که هادی مطر متولد کالیفرنیا است. ولی او به تازگی به نیوجرسی رفته است.

منابع پلیس نیویورک همچنین گفته‌اند٬ هادی مطر یک گواهینامه جعلی به نام «حسن مغنیه» همراه داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52ebeb65-705d-4ebd-92f5-b00747c7db62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات