728 x 90

نگرانی بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ در اصفهان

تجمع بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ مقابل دادگستری رژیم در اصفهان
تجمع بستگان زندانیان محکوم به اعدام قیام سال ۹۶ مقابل دادگستری رژیم در اصفهان

بنا به اخبار رسیده از ۵زندانی محکوم به اعدام بازداشت شده در دیماه۹۶ در زندان مرکزی اصفهان، احتمال اعدام مخفیانه این ۵نفر وجود دارد و خانواده‌های آنها در نگرانی شدید از این وضعیت هستند.
خبرهای رسیده از نزدیکان پنج معترض دیماه ۹۶، محبوس در زندان مرکزی اصفهان، حکایت از قطع تماس این افراد با خانواده‌هایشان دارد. از سوی دیگر، امنیتی‌شدن فضای شهر نیکبخت اصفهان (محل زندگی این پنج زندانی) و اظهارات برخی کارگزاران جنایتکار رژیم در دادگستری جلادان در اصفهان در گفتگو با خانواده آنان، سبب نگرانی شدید از اجرای مخفیانه حکم ایشان شده است.

در این گزارش هم‌چنین آمده است: «ارتباط مهدی صالحی قلعه شاهرخی، محمد بسطامی، مجید نظری کندری، هادی کیانی و عباس محمدی با خانواده‌هایشان قطع شده و برخی مسئولان حرف‌هایی به خانواده‌ها زده‌اند که شائبه قریب‌الوقوع بودن اعدام این پنج زندانی را در طی ساعات آینده ایجاد کرده است. علاوه براین، امنیتی شدن فضای شهر نیکبخت اصفهان باعث دو چندان شدن نگرانی خانواده آنان شده است».

روز چهارشنبه ۸مرداد بستگان زندانیان محکوم به اعدام که در جریان قیام سال۹۶ دستگیر شده‌اند، در مقابل دادگستری رژیم در اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگزاران جنایتکار رژیم در دادگستری جلادان در اصفهان، خانواده‌های معترضان را تهدید کرده و گفتند «تجمع نکنید، برایتان بد می‌شود!».
سپس مأموران سرکوبگر در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی به تجمع‌کنندگان حمله و رشدند و آنها را وحشیانه مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a814010-7f09-4bc3-be46-6c01d759a507"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات