728 x 90

نهاد نظارتی مالی آلمان شعبه بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ را از هر گونه صدور وام منع کرد

شعبه بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ
شعبه بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ

نهاد نظارتی مالی آلمان بافین اعلام کرد، شعبه بانک ملی رژیم ایران در هامبورگ به‌دلیل تخطی از قوانین شفافیت، از هر گونه صدور وام منع شد.
رویترز روز جمعه ۱۶مهر به‌نقل از بیانیه بافین نوشت: موارد تخطی از ضوابط و الزامات مشخص برای ساختار تجاری و در راستای قوانین بانکی آلمان این دستور در ۱۵مهر نهایی شده است.
با وجود تحریم‌ها، رژیم ایران از تصویب لوایح گروه اقدام ویژه مالی برای مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم خودداری کرده است.
به همین دلیل رژیم ایران که پیش‌تر به‌عنوان حامی دولتی تروریسم شناخته شده، در فهرست سیاه قرار گرفته و محدودیتهای بیشتری بر نهادهای مالی آن اعمال شده است.
خروج سه سال پیش آمریکا از توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ رژیم ایران و اعمال دوباره تحریم‌ها علیه این رژیم، فعالیت بانک‌های رژیم ایران را در خارج از کشور با محدودیت روبه‌رو کرده است.
دولت بایدن با هدف بازگشت دوجانبه آمریکا و رژیم ایران به پیروی کامل از برجام، تاکنون شش دور با رژیم ایران در وین مذاکره است، که خردادماه متوقف شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c470dd11-c549-4e32-bd8f-46181b0c0886"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات