728 x 90

نمی‌شود هم خارجی‌ها را گول زد و هم داخلی‌ها را، ماه پشت ابر نمی‌ماند

 شکسته پشت مردم زیر بار تورم
شکسته پشت مردم زیر بار تورم

ماه پشت ابر نمی‌ماند، عنوان مطلبی در روزنامه مردم‌سالاری است که به وعده و وعیدهای دروغین سردمداران حکومتی که هم‌اکنون در شبکه‌های اجتماعی، رسوای عام و خاص شده است اعتراف می‌کند.
مردم‌سالاری در این رابطه نوشت:... اخبار خوبی از بازار ارز نمی‌آید و بیم آن می‌رود شاهد تلاطم‌های جدید ارزی باشیم. ضمن این‌که در موضوع دارو که ارتباط مستقیمی با بحث درآمد‌های ارزی و منابع پولی دولت دارد شاهد گرانی و کمبود هستیم که بسیاری از مردم را نگران و مضطرب کرده است.
اگر عده‌یی در دولت فکر می‌کنند با ایده‌آل نشان دادن شرایط حال مردم خوب می‌شود و پیام مهمی به آن سوی مرزها از جمله آمریکا مخابره می‌گردد باید گفت سخت در اشتباه هستند. .
نمی‌شود هم خارجی‌ها را گول زد و هم داخلی‌ها را؛ ضمن آن که با رشد فضای مجازی و حضور مردم در این فضا بالاخره ماه که پشت ابر نمی‌ماند. اگر اوضاع خوب است چرا قیمتها این‌گونه است؟ مگر می‌شود کسی گلایه‌های مردم ایران در شبکه‌های اجتماعی را رصد نکند؟ (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۲۲فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59b14eb8-57f7-453d-8aba-24ac9fff2d28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات