728 x 90

نمای روز ـ دستور خامنه‌ای برای قتل رفیق حریری

به‌رغم همه تلاش‌های خامنه‌ای و حسن نصرالله برای پاک کردن رد قتل رفیق حریری، دادگاه ویژه ملل متحد دست حزب‌الشیطان خامنه‌ای را در جنایت نشان داد.

پیش‌تر خامنه‌ای در ملاقات با امیر قطر در وحشت از برملا شدن نقش رژیم گفته بود: «این دادگاه دادگاهی فرمایشی است و هر حکمی بدهد مردود است».

سالها قبل هم وزیر سپاه خامنه‌ای گفته بود آن ایدئولوژی و مواد منفجره‌ای که ۴۰۰تفنگدار آمریکایی را در لبنان کشت از ایران رفته بود (محسن رفیق‌دوست ـ روزنامه رسالت ۲۹تیر ۱۳۷۰)

  • مجری تلویزیون رژیم: حالا با این جنگ روانی و رسانه‌یی که علیه حزب‌الله راه افتاد عامه مردم نظرشان چی هست؟
  • محمد غروی، کارشناس مسائل بین‌الملل از بیروت: ببینید اینجا از بعد از انفجار یعنی خیلی مردمی که حالت وسط داشتند جبهه گرفتند.

علاوه بر لو رفتن نقش جنایتکارانه رژیم در قتل حریری، به گزارش روزنامه «دی ولت» آلمان اولین محموله از نیترات آمونیوم به وزن ۲۷۰تن از ایران به دست حزب‌الله لبنان رسیده بود و سپاه قدس به فرماندهی قاسم سلیمانی مسئولیت انتقال محموله‌های نیترات آمونیوم و تحویل آنها به حزب‌الله لبنان را برعهده داشته است.

خامنه‌ای: «می‌خواهند رابطه جمهوری اسلامی را با دستگاهها و نیروهای مقاومت در منطقه قطع کنند... جمهوری اسلامی هر چی بتواند به اینها کمک می‌کند حمایت می‌کند».

این ادعا نشان می‌دهد که خامنه‌ای برای حفظ نظامش نمی‌تواند دست از جنگ‌افروزی بردارد اما پس از برملا شدن نقش مزدورانش در قتل حریری، هراس‌آلود گماشته‌اش را به صحنه فرستاد.

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه تهران ـ ۳۱مرداد ۹۹: «می‌خواستند این را منتسب کنند به حزب‌الله فرش را از زیر پای حزب‌الله... بکشند».

برملا شدن نقش بازوی خامنه‌ای در ترور رفیق حریری بار دیگر نشان داد تنها راه نجات مردم لبنان و منطقه خلع یعد از رژیم ایران و حسابرسی از پدرخوانده تروریسم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86350310-f307-4a14-852d-828b3cb056b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات