728 x 90

نمای روز - آژیرهای خطر قیام به‌صدا درمی‌آیند

آخوند شیاد این بار از مراحل سخت‌تر و آمادگی بیشتر گفت. منظورش چیست؟

آخوند روحانی: «خودمان را آماده کردیم حتی برای این‌که اگر یک مراحل سخت‌تری هم باشد ما این آمادگی را داشته باشیم».

اگر دغدغه امنیتی وزیر اطلاعات در تنگنای کرونا را با اعلام آمادگی و هراس سرجلاد از دشمن کنار هم بگذاریم معادله حل می‌شود.

آخوند رئیسی: «دشمن برای ما می‌سازد آن آمادگی همه مصمم هستیم که در برابر دشمن بایستیم».

عباس عبدی، از باند مغلوب، در توصیف شرایط کنونی و موقعیت مردم و نظام می‌نویسد: «مثل آن است که در انبار پنبه‌های آغشته به بنزین نگران زدن کوچک‌ترین جرقه شویم که آن را به آتش خواهد کشید. ولی کیست که نداند جرقه‌ها و بالاتر از آن دیر یا زود رخ می‌دهد، باید محیط را از ظرفیت آتش‌سوزی پالایش کرد»(عباس عبدی، جهان صنعت ۲۴خرداد ۹۹).

آخوند مجتبی میردامادی، نمایش جمعه اصفهان ۲۳خرداد ۹۹: «خب یک عده این سختیها باعث شد که حالا دیگر اصلاً با دین خوب نیستند با روحانیت خوب نیستند با انقلاب دیگر دشمنی دارند».

روزنامه حکومتی شرق ضمن کشیدن آژیر خطر، از قول کارشناسان امور اجتماعی می‌نویسد: «برای روزهایی با وضعیت قرمز که در صورت عدم رسیدگی به کوچک‌شدن سبد معیشت خانوارها و اشتغال نان‌آوران، احتمالاً اعتراض‌هایی را به‌دنبال خواهد شد».

سایت حکومتی جهان صنعت ۲۴خرداد ۹۹ با اشاره به روند خشونت و سریالی از مشکلات اجتماعی مردم می‌نویسد: «بخش اعظم آن به‌زودی می‌تواند بسان اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ درآمده و به سراسر کشور با دامنه گسترده‌تر و تشدید خشونتها منتقل شود».

آخوند رئیسی: «روزش برای ما دیر است ساعتش دیر است تحول باید بسیار سریع انجام بگیرد در حوزه‌های مختلف زمان دارد از دست می‌رود».

به‌نظر می‌رسد خامنه‌ای پیام ارتش گرسنگان را دریافته است. صدای تیک‌تاک سرنگونی به‌روشنی شنیده می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1831d0a-5f7d-4a53-a82b-8c91628bd675"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات