728 x 90

نمایندگان کنگره آمریکا از انگلستان، هند، استرالیا و کانادا خواستند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

به گزارش هیل یک ائتلاف دوحزبی متشکل از قانونگذاران کنگره آمریکا روز پنجشنبه ۲۱اردیبهشت در نامه‌یی به سران کشورهای انگلستان، هند، استرالیا و کانادا از از آنها خواستند تا سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند.
۲۲تن از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌های جداگانه‌ای که بدین منظور به سران کشورهای مزبور نوشتند تأکید کردند: «جمهوری اسلامی حامی اصلی تروریسم در جهان است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هسته مرکزی عملیات تروریستی در داخل و خارج از کشور محسوب می‌شود».
قانونگذاران آمریکایی در بخش دیگری از نامه خود آورده‌اند: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای چندین دهه آشکارا توطئه‌هایی را علیه شهروندان در سراسر جهان انجام داده است و قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی این پیام روشن را به ایران ارسال خواهد کرد که «اقدامات تروریستی علیه ما، شرکای ما و شهروندان بی‌گناه تحمل نخواهد شد».
این نامه که با هدایت کلودیا تِنی، نماینده جمهوریخواه از نیویورک و براد اشنایدر، نماینده دمکرات از ایلینوی، تنظیم شده است همراهی تعداد دیگری از نمایندگان از جمله جو ویلسون، نماینده جمهوریخواه از کارولینای جنوبی، براد شرمن، نماینده دمکرات از کالیفرنیا، پت فالون، جمهوریخواه از تگزاس و آدام شیف، نماینده دمکرات از کالیفرنیا را دارد.
کلودیا تنی در بیانیه‌یی که در این‌باره صادر کرد گفت: «وقت آن فرارسیده که همه دولت‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان سازمانی تروریستی طبقه‌بندی کنند تا این پیام صریح را بدهند که فعالیت‌های تروریستی آن باید پایان یابد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c35108f-053f-4a9e-b981-2e0518212ff3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات