728 x 90

نماینده نروژ در کمیته سوم سازمان ملل: ما از برقراری یک مهلت قانونی در مورد لغو اعدامها استقبال می‌کنیم

نماینده نروژ در کمیته سوم ملل متحد
نماینده نروژ در کمیته سوم ملل متحد

نماینده نروژ در کمیته سوم سازمان ملل روز دوشنبه سوم آبان در رابطه با گزارش جاوید رحمان در رابطه با نقض حقوق بشر در رژیم آخوندی گفت: ما از پیشنهاد گزارشگر ویژه در امور ایران و از برقراری یک مهلت قانونی در مورد لغو اعدامها استقبال می‌کنیم. نروژ مخالف هر نوع حکم اعدام است.

نماینده نروژ افزود: ما از استمرار اعدام افرادی که در زمان انجام جرم، زیر ۱۸سال سن داشتند، متأسفیم. نروژ هم‌چنین نگران اعمال تبعیض و نابرابری علیه زنان و دختران است.

آقای رئیس

متاسفانه اعمال محدودیت بر مطبوعات و اینترنت و ابراز عقیده های فرهنگی بسیار معمول است. ما در مورد قانون جدید برای محدود کردن دسترسی به اطلاعات آنلاین بیشتر نگرانی خودمان را متذکر می شویم.

نروژ در مورد وضعیت مدافعان حقوق بشر، و ادامه ارعاب و حبس زندانیان سیاسی و مدافعان حقوق بشر نگران است. ما به آزادی این زندانیان و تمام کسانی که بخاطر حقوق و آزادیهای مذهبی یا اعتقادی فراخوان می دهیم. تشکر می کنم. (سایت سازمان ملل متحد ۲۵ اکتبر - ۳مهر۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c5bd178-c3c5-467f-a20e-eb1ebe14c436"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات