728 x 90

بـردار به جانب سر مار

نفتالی بنت نخست‌وزیر قبلی اسرائیل: امپراطوری شیطانی ایران باید سرنگون شود

آمریکا و اسراییل باید سراغ خود ایران بروند

مزدوران رژیم آخوندی در سوریه
مزدوران رژیم آخوندی در سوریه

نفتالی بنت، نخست‌وزیر قبلی اسراییل در مقاله‌ای در وال استریت ژورنال تحت عنوان آمریکا و اسراییل باید مستقیماً سراغ رژیم ایران بروند، با ارائه لیستی از نیروهای نیابتی رژیم ایران، از عراق تا یمن و لبنان و فلسطین به صراحت نوشت: رژیم ایران در کانون اغلب مشکلات خاورمیانه و عمدهٔ تروریسم جهانی است. اما به‌صورت غیرقابل توضیحی، تقریباً هیچکس با آن کاری ندارد.

من دریافته‌ام که دیگر بس است. امپراطوری شیطانی ایران باید سرنگون شود... در اواخر سال‌های ۱۹۸۰، رژیم ایران دست به کار یک استراتژی ساده اما بسیار زیرکانه شد: درست کردن نیروهای نیابتی تروریستی در سراسر خاورمیانه. تأمین مالی، آموزش و تسلیح آنها... .

نفتالی بنت می‌افزاید: واقعیت این است که دیکتاتورهای ایران از آنچه که انتظار می‌رود آسیب‌پذیرتر هستند. آنها شادمان دیگران را می‌فرستند که به‌جای آنها بمیرند. اما وقتی در خود ایران به آنها ضربه می‌زنی، ناگهان ترسو می‌شوند. آمریکا و اسراییل باید هدفشان به‌صورت روشن ساقط کردن رژیم شیطانی ایران باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcab1b7c-386b-46b2-bda0-4b0cc54db267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات