728 x 90

نشنال امارات: مقامات و شخصیتهای عربی، سرکوب در ایران را محکوم کردند

کنفرانس عربی – اسلامی در بروکسل
کنفرانس عربی – اسلامی در بروکسل

سایت نشنال امارات در تاریخ ۱۰بهمن ضمن انعکاس کنفرانس عربی – اسلامی در بروکسل در همبستگی با انقلاب دموکراتیک مردم ایران،  نوشت: دهها تن از مقامات و شخصیتهای دنیای عرب سرکوب جنبش اعتراضی علیه حاکمیت آخوندها را محکوم کردند.

هایل داوود، وزیر سابق امور مذهبی اردن، در گردهمایی که توسط اپوزیسیون ایران در بروکسل ترتیب داده شد، گفت: «مقامات رژیم ایران مردم را دشمن می‌دانند». وی از جهان عرب خواست همبستگی خود را نشان دهند و «به شهدا ادای احترام کنند».

 هیثم المالح، شخصیت برجسته حقوق‌بشر سوریه، رژیم ایران را یک "رژیم فاشیستی" توصیف کرد که در صدد نابودی چندین کشور در منطقه، از جمله کشور خودش سوریه است. اشرف ریفی، وزیر سابق دادگستری لبنان، یکی از سرسخت‌ترین سیاستمداران مخالف رژیم ایران گفت: رژیم کنونی در ایران «می‌خواهد استبداد و تمامیت‌خواهی را به بهانه دین تحمیل کند».

شماری از شرکت‌کنندگان، از جمله انور مالک، وکیل الجزایری و محمد جمعه، نماینده یمن در یونسکو، با تکرار درخواست هفته گذشته پارلمان اروپا، از اتحادیه اروپا خواستند سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد...

خانم رجوی در یک سخنرانی آنلاین از اتحادیه اروپا خواست تا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد و از کشورهای خاورمیانه خواست «رژیم ملاها را از کنفرانس همکاری اسلامی اخراج کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c63f52d-7326-41cc-a9bb-63ba5edc8555"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات