728 x 90

نخست وزیر عراق: عاملان حمله پهپادی را به‌خوبی می‌شناسیم، نمی‌گذاریم از چنگال عدالت فرار کنند

حمله پهپادی به محل سکونت نخست‌وزیر عراق در بغداد
حمله پهپادی به محل سکونت نخست‌وزیر عراق در بغداد

نخست وزیر عراق اعلام کرد: عاملان حمله پهپادی را به‌خوبی می‌شناسیم و به‌زودی آنها را افشا و تعقیب می‌کنیم و نمی‌گذاریم از چنگال عدالت فرار کنند.

رویترز ۱۶آبان نوشت نخست‌وزیر عراق حمله «بزدلانه» به خانه‌اش توسط پهپادهای حامل مواد منفجره را محکوم کرد.

دفتر وی در بیانیه‌یی اعلام کرد: حمله تروریستی بزدلانه که منزل نخست‌وزیر را به‌منظور ترور وی هدف قرار داد، نشانه رفتن جدی دولت عراق توسط گروه‌های مسلح جنایتکار است.

میدل ایست نیوز روز ۱۶آبان نیز نوشت، نخست‌وزیر عراق اعلام کرده است که عاملان حمله پهپادی روز یکشنبه را به‌خوبی می‌شناسد و به‌زودی آنها را افشا و تعقیب خواهد کرد. نخست‌وزیر عراق افزود: ما اجازه نخواهیم داد این افراد از چنگال عدالت فرار کنند.

آسوشیتدپرس روز ۱۶آبان نوشت با وجود این‌که کسی هنوز مسئولیت حمله پهپادی به محل اقامت نخست‌وزیر عراق را نپذیرفته، اما گمانه‌زنیها بلافاصله متوجه شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران است که به‌طور علنی به کاظمی حمله کرده بودند. آنها پیش‌تر به‌خاطر حملات قبلی به منطقه سبز مقصر شناخته شده بودند.

فرمانده ارتش عراق، به تلویزیون المیادین مستقر در بیروت گفت این پهپاد از جنوب شرقی بغداد در ارتفاع کم پرواز کرد طوری که توسط سیستم‌های پدافندی قابل شناسایی نبود…

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d0cf2aa-bf4c-4382-9f26-b796829c8b0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات