728 x 90

نت بلاکس: اختلال بزرگ در سرویس اینترنت در ایران

نت بلاکس: اختلال بزرگ در سرویس اینترنت در ایران
نت بلاکس: اختلال بزرگ در سرویس اینترنت در ایران

نت بلاکس دیدبان اینترنت در مورد اختلال بزرگ در سرویس اینترنت در ایران دوشنبه شب ۳۰آبان نوشت: مانیتور اینترنتی نت بلاکس NetBlocks روز دوشنبه یک اختلال عمده در خدمات اینترنتی در ایران را تأیید کرد که نگرانی گروه‌های حقوق‌بشری را افزایش داد که قطع دسترسی به اینترنت جهت کمک به سرکوب ناآرامی‌های ضددولتی در مناطق کردنشین می‌باشد.
رویترز نوشت: اعتراضات سراسری که با کشته شدن مهسا امینی زن ۲۲ساله کرد ایرانی در ماه سپتامبر در بازداشت گشت ارشاد آغاز شد، در استانهای غربی که اکثریت ۱۰میلیون کرد ایران در آن زندگی می‌کنند، به شدیدترین حد خود رسیده است.

NetBlocks که اتصال در سراسر جهان را ردیابی می‌کند، در توئیتی اعلام کرد که اینترنت موبایل برای بسیاری از کاربران در ایران در بحبوحه موج جدید اعتراضات و گزارشها از تلفات قطع شده است.

خاطرنشان می‌شود رژیم آخوندی امروز دوشنبه ۳۰آبان پس از تهدیدهای خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع به کشتار در جوانرود دست زد و با شلیک دوشکا و تیربار شماری از هموطنان را شهید و مجروح کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59839669-ee9d-4f7b-979e-839d3552907d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات