728 x 90

روضه‌خوانی‌های ضدآمریکایی خامنه‌ای و مضحکه «درس خارج» آخوندی برای دولتهای اسلامی

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

روضه‌خوانی‌های ضدآمریکایی خامنه‌ای و مضحکه «درس خارج» آخوندی برای دولتهای اسلامی

 

اگر کمکهای همه‌جانبه آمریکا نباشد

رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد

دنیای اسلام باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی علیه این رژیم بسیج شود

 

اشک تمساح خامنه‌ای برای غزه ویران شده و هزاران فلسطینی جان‌باخته در عین اعلام پیروزی

 

با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند

 

لالایی مضحک ولی‌فقیه ارتجاع درباره فرق تروریسم و مقاومت مشروع مردمی با فراموش کردن عمدی معاملهٔ ارتجاعی استعماری و درخواست رسمی رژیم از آمریکا و انگلیس برای بمباران و خلع‌سلاح مجاهدین به‌عنوان نشانهٔ صداقت!

 

تلویزیون رژیم ۱۰آبان ۱۴۰۲

گوینده تلویزیون رژیم: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، با ریشه‌یابی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، فاجعه‌آفرینی صهیونیستها و آمریکایی‌ها در غزه را در تاریخ بی‌سابقه خواندند و با اشاره به ضربات تحقیر کننده‌ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده، گفتند: اگر کمکهای همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت‌آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تکیه صهیونیستها به کمکهای آمریکا افزودند: اگر حمایت آمریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آن نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود،

خامنه‌ای: میدان میدان غزه و اسراییل نیست میدان حق و باطل است میدان میدان استکبار و ایمانه یک‌طرف قدرت ایمان یک‌طرف قدرت استکبار البته قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و بمباران و فاجعه و جنایت پیش میاید قدرت ایمان بر همه اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد

گوینده تلویزیون رژیم: ایشان با اشاره به رسوا شدن دروغگویان جهان، تروریست خواندن مبارزان فلسطینی را نشانه بی‌شرمی واقعی سیاستمداران و رسانه‌های غربی خواندند و این سؤال را مطرح کردند: آیا کسی که از خانه و میهن خود دفاع می‌کند، تروریست است؟ آیا فرانسوی‌هایی که در جنگ جهانی دوم در پاریس با آلمانی‌ها مبارزه کردند، تروریست بودند؟ چطور آنها مبارز و مایه افتخار فرانسه هستند اما جوانان جهاد و حماس تروریست؟

ایشان با اشاره به توقع مضاعف از دنیای اسلام در مقابل جنایت‌های رژیم اشغالگر، گفتند: دولتهای اسلامی اگر امروز به فلسطین کمک نکنند، دشمن فلسطین را که در واقع دشمن اسلام و انسانیت است تقویت کرده‌اند و فردا همین خطر خود آنها را تهدید خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولتهای اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمبارانها در غزه را ضروری خواندند و از این دولتها خواستند راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را مسدود و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند و در همه مجامع جهانی، صریح، بدون لکنت و دوپهلوگویی و با صدای بلند جنایات و فجایع رژیم غاصب را محکوم کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دنیای اسلام را به توجه به این واقعیت فراخواندند که آن کسی که در مقابل اسلام و ملت مظلوم فلسطین ایستاده، فقط رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز هستند و مسلمانان نباید این واقعیت را در معادلات، معاملات و تحلیل‌های خود فراموش کنند و از یاد ببرند.

خامنه‌ای: ما شک نداریم ان وعدلله حق وعده الهی حق است (آیه) اینهایی که یقین به وعده الهی ندارند با منفی بافیهای خودشان شما را باید متزلزل نکنند سست نکنند و انشاالله پیروزی نهایی و نه چندان دیر با مردم فلسطین و فلسطین خواهد بود.

خامنه‌ای: جوان امروز باید تحلیل داشته باشید از قضایای مختلف صرف احساسات کافی نیست شما باید از اصل انقلاب اسلامی تحلیل داشته باشید از قضیه دفاع مقدس جنگ هشت ساله باید تحلیل داشته باشید از قضایای گوناگونی که در دهه ۶۰ اتفاق افتاد همین جور از واگرایی‌هایی که در دهه ۷۰ اتفاق افتاد باید تحلیل داشته باشید از حوادث گوناگونی که در دهه ۸۰ و ۹۰ اتفاق افتاد باید تحلیل داشته باشید یعنی بدانید تشخیص بدهید که این حادثه چی بود از کجا شروع شد کی پشت این حادثه بود چی نتیجه این حادثه شد اینها تحلیل است.

 

گوینده تلویزیون رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به آثار شوم تسلط آمریکا در ایران، گفتند: آمریکایی‌ها حتی در روزهای اوج‌گیری انقلاب با اعزام «ژنرال هایزر» به فکر کودتا و قتل‌عام ملت، بپا خاسته بودند اما عزم راسخ امام و ایستادگی ملت، این توطئه را هم خنثی کرد و ژنرال آمریکایی با ناکامی در قتل‌عام ملت ایران مجبور به بازگشت شد اما آمریکایی‌ها امروز هم همان هدف و کار را در غزه انجام می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad75962e-0889-4b64-89b5-59ed170045f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات