728 x 90

میل آنلاین - مریم رجوی: بازگرداندن گشتهای ارشاد، ترس عمیق رژیم از وقوع یک قیام دیگر به رهبری زنان است

درگیری یک بسیجی سرکوبگر با یک خانم شهروند
درگیری یک بسیجی سرکوبگر با یک خانم شهروند

میل آنلاین روز ۱۱شهریور در مطلبی درباره سرکوب زنان در ایران به بهانه بدحجابی در آستانه سالگرد قیام سراسری مردم ایران نوشت:
در حالی که تهران حقوق زنان را سرکوب می‌کند، لحظه تکان‌دهنده‌ای که [بسیجی] یک زن را از ماشین بیرون می‌کشد و با مشت توی صورت او می‌کوبد... قبل از این‌که قربانی بی‌باک او از او انتقام بگیرد.
زن در حال زدن مرد با قفل چرخ است پس از این‌که او تلاش کرد زن را از ماشین بیرون بکشد نشان داده شده است.
چنین حملات خشونت آمیزی علیه زنان در جمهوری اسلامی عادی هستند اما در این واقعه یک اتفاق عجیب رخ داد: زن به مقاومت پرداخت و پیروز شد.
سال‌هاست که زنان ایرانی با تهدید خشونت از سوی گشت ارشاد و بسیجی‌های حامی دولتی که قصد اجرای قوانین رژیم را دارند، مواجه شده‌اند. اما طبق گزارشهای گروه‌های حقوقی، امسال تلاش دوباره‌ای برای اجرای قوانین و اعمال مجازات‌های سخت علیه زنانی که مقررات را نقض می‌کنند، به‌وجود آمده است.

شورای ملی مقاومت ایران به میل آنلاین گفت که هر روز فیلم‌هایی از حوادث مشابه از سوی فعالان داخل کشور دریافت می‌کند، و این یک ماه پس از آن است که رژیم ایران «گشت ارشاد» بحث‌برانگیز را برای اجرای قانون پوشش سخت‌گیرانه رژیم بازگرداند.
مریم رجوی گفت: «بازگرداندن گشتهای ارشاد برای سرکوب، ترور و کشتار، تنها نشان‌دهنده ترس عمیق رژیم از وقوع یک قیام دیگر به رهبری زنان ایرانی است»...
جنایتکاران حاکم بر ایران باید بدانند که هیچ گشت و سرکوبی نمی‌تواند شعله‌های قیام و مقاومت مردم ایران را خاموش کند.
ملتی که ۴۲سال با رژیم می‌جنگد، به‌زودی حکومت ننگین جنایت و زورگویی آن را سرنگون خواهد کرد هیچ‌کس نمی‌تواند زنان و دختران دلیر ایران را در حالی که هزاران نفر از آنها در ۴۰سال گذشته جان خود را برای آزادی فدا کرده‌اند به خانه بازگرداند.
...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2798c1e3-c9e3-41ee-8127-16e4b784d406"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات