728 x 90

موضع‌گیری سناتورهای آمریکایی درباره تروریزم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

موشکی رژیم ایران
موشکی رژیم ایران

موضع‌گیری سناتورهای آمریکایی درباره تروریزم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی

سناتور آمریکایی تام کاتن: رهبران نظامی ما بارها شهادت می‌دهند که رژیم ایران از حمایت از گروه‌های تروریستی که به آمریکایی‌ها و متحدان ما حمله می‌کنند، دست نکشیده است. این نتیجه مستقیم این است که بایدن با رژیم ایران مماشات می‌کند و به آنها می‌گوید که ما آخوندها را مسئول نمی‌دانیم

سناتور آمریکایی تد کروز: بایدن، میلیاردها دلار به رژیم ایران سرازیر می‌کند در حالی که مأموران اطلاعاتی رژیم ایران در آمریکا فعالیت می‌کنند و برای ترور مقامات ارشد دولت آمریکا برنامه‌ریزی می‌کنند

 

سناتور ریک اسکات: خیلی طول کشید تا پرزیدنت بایدن درباره کسانی که توسط تروریست‌های حماس گروگان گرفته شده‌اند صحبت کند. او باید هر روز در مورد گروگان گرفتن آمریکایی‌ها توسط حماس مورد حمایت ایران صحبت کند؟ ۱۵۳ روز از ۷ اکتبر گذشته است!

او باید هر روز بجنگد تا همه را به خانه بیاورد. در عوض، او در مقابل یهودی‌ستیزی چپ رادیکال خم می‌شود و خواستار آتش‌بس می‌شود. آتش‌بس نیست تا آخرین گروگان خانه باشد و حماس نابود نشود.

سناتور آمریکایی سولیوان در جلسه استماع سنای آمریکا و سؤال از فرمانده سنتکام: چرا کشتی‌های رژیم ایران را غرق نمی‌کنیم؟ آیا این بخشی از مسئولیت عملیاتی شما نیست؟ حتی لازم نیست شما از رئیس‌جمهور این اجازه را بگیرید

 

سناتور جیم ریش: «امروز به لطف سه سال سیاست خارجی شکست‌خورده بایدن، دشمنان آمریکا جری شده‌اند و میهن ما دارای امنیت کمتری است. از عقب‌نشینی خطرناک افغانستان تا ناتوانی در بازدارندگی پوتین، فقدان عقب‌نشینی علیه اجبار اقتصادی چین تا شکست در مهار مهاجرت غیرقانونی، اشتباهاتی است که این دولت مرتکب شده است و ما را به جایگاه امروزی رسانده است.

در سال گذشته، بایدن نه تنها نتوانست ایران را بازدارد، بلکه در واقع رژیم را جری‌تر کرده است. ایران به‌طور چشمگیری عملیات خود را علیه ایالات متحده گسترش داده، به حماس در حملاتش علیه اسراییل کمک کرده و از حوثی‌ها در حملات آنها به تجارت بین‌المللی در دریای سرخ حمایت کرده است. دولت به‌جای بازگرداندن فشار به ایران و برقراری مجدد بازدارندگی، در اجرای تحریم‌ها شکست‌خورده است، دارایی‌های ایران را در ازای آمریکایی‌ها از انسداد خارج کرده است (منظور معامله بر سر گروگانهای آمریکایی-ایرانی است)، به پهپاد و موشکهای بالستیک ایران اجازه داده است تا به تجاوز روسیه در اوکراین دامن بزنند، و در حالی‌که ایران از نفت و ذخایر نفتی خود برای تأمین مالی سبک زندگی خود استفاده می‌کند، در کنار ایستاده است.

«سیاست‌های بد دولت بایدن به روسیه، چین، ایران و کره شمالی اجازه داده است که از شرکای تجاری به متحدان استراتژیک تبدیل شوند. این شکست شدید سیاست آمریکاست که پیامدهایی برای سال‌های آینده خواهد داشت».

 

سناتور جان کورنین: دولت بایدن که حواسش پرت و مرعوب شده، به ایران آزادی عمل بیشتری برای برنامه هسته‌یی خود می‌دهد.

سناتور جونی ارنست: جناب آقای رئیس‌جمهور، ایران به این دلیل گستاخ شده است که شما از اجرای تحریم‌ها خودداری می‌کنید.

مماشات شما جیب سپاه را با بودجه برای تروریست‌ها پر کرده است تا جان آمریکاییها را بگیرند.

 

سناتور مارشا بلکبرن: تنها چند هفته قبل از حملات تروریستی ۷ اکتبر به اسرائیل، دولت بایدن ۶ میلیارد دلار به ایران تحویل داد.

اندکی بعد، تروریستهای مورد حمایت ایران بزرگترین کشتار یهودیان از زمان هولوکاست را به پایان رساندند.

جان بولتون: تا زمانی که بایدن این را اعتراف نکند و طرحی برای مقابله با ایران ارائه نکند، هر گونه تلاش دیگری در منطقه بیهوده خواهد بود.

بایدن در تاریکی شلیک می‌کند تا به‌جای رفتن دنبال علت اصلی، راه‌حلی برای یک عارضه پیدا کند. عامل اصلی بی‌ثباتی در خاورمیانه ایران است. تا زمانی که بایدن به این اذعان نکند و طرحی برای مقابله با ایران ارائه نکند، هر گونه تلاش دیگری در منطقه بیهوده خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96d57bd0-b522-4499-aaa2-dfb7fd394d76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات