728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۷شهریور۹۸

مایک پمپئو: فشار آمریکا تا تغییر مسیر رژیم ایران ادامه خواهد داشت.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در پیام توئیتری نوشت: «امروز آمریکا نهادهای مسئول انتقال بیش از یک میلیون دلار قطعات الکترونیکی حساس به رژیم ایران را تحریم کرد. فشار آمریکا تا تغییر مسیر ایران ادامه خواهد داشت».

 

مایک پنس: با خروج از توافق فاجعه‌بار اتمی با رژیم ایران به دوران سوء‌استفاده از آمریکا پایان دادیم

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا:‌ در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا از توافق فاجعه‌بار اتمی با رژیم ایران خارج شد و این اقدام در راستای پایان دادن به سوءاستفاده از آمریکا بود.

 

خبرگزاری رویترز: تحریم‌های جدیدآمریکا برای بالا بردن فشار بر رژیم ایران

خبرگزاری رویترز: خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه دو شبکه اعمال کرد. این دو شبکه به تقویت برنامه موشکی و دور زدن تحریم‌های آمریکا و تحریم‌های بین‌المللی کمک می‌کردند.

 

آخوند روحانی:‌ هر کس در این کشور رئیس‌جمهور باشد به جایی نمی‌رسد

آخوند حسن روحانی با حمله به باند رقیب و دخالت‌های آن در امور دولت گفت:‌ با این وضع هر کس رئیس‌جمهور شود، موفق نمی‌شود و «به جایی نمی‌رسد».

 

معاون دادستان کل رژیم کارگران معترض نیشکر هفت‌تپه را آشوبگر خواند

سعید عمرانی، معاون جنایتکار دادستان کل رژیم کارگران معترض نیشکر هفت‌تپه را آشوبگر خواند و گفت: «در جریان اعتراضهای کارگران نیشکر هفت‌تپه « می‌خواستند به هر طریق که شده آنجا را به آشوب بکشند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/516f4287-8c8a-4a0d-9da9-b4672288a72a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات