728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۱۳مرداد۹۸

تجمع معلمان حق‌التدریس در تهران

هزار تن از معلمان حق‌التدریسی سراسر کشور در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم در تهران تجمع کردند.

 

رفتار ضدانسانی با زندانیان زندان گوهردشت کرج

فشار رژیم آخوندی به زندانیان و حمله به آنها در بندهای مختلف زندان گوهردشت شدت یافته است. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این حملات از ساعت ۱۶بعد ازظهر آغاز می‌شود و تا نیمههای شب ادامه می‌یابد.

 

استرالیا: محکومیت حمله به کشتی‌ها در خلیج‌فارس

لیندا رینولدز، وزیر دفاع استرالیا اعلام کرد کشورش در حال بررسی جدی برای پیوستن به ائتلاف حفاظت از تردد دریایی در خلیج‌فارس است. وی گفت حمله به کشتیها در این منطقه را قویاً محکوم می‌کنیم.

 

نیوزمکس: تحریم ظریف ضربه همه‌جانبه به رژیم ایران

نیوزمکس در آمریکا نوشت: در محاصره سخت تحریم‌های آمریکا، رژیم ایران از هر طرف ضربه می‌خورد ماسک خندان به چهره جواد ظریف که به مذاکره‌کنندگان دولت اوباما، پوششی که نیاز داشتند را می‌داد تا وانمود کنند برنامه هسته‌یی رژیم ایران و رفتار تروریستی‌اش را مهار می‌کنند ضربه سختی خورد.

 

خودکشی خانوادگی در نیریز در استان فارس

در شهر نیریز در استان فارس، یک مادر به همراه دختر ۱۱ ساله خود با خوردن قرص برنج خودکشی کردند و متأسفانه جان باختند. به‌دنبال این خودکشی، پدر این خانواده نیز اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد.

 

یزد: مجروح شدن ۷دانش‌آموز در تصادف

بر اثر برخورد مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان شهرستان خاتم در استان یزد با خودرو سواری پراید دو نفر کشته و نه نفر از جمله ۷دانش‌آموز مجروح شدند و به بیمارستان یزد منتقل شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cafc16c2-e1d0-4252-b741-e93cd5cf7eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات