728 x 90

مقاله مشترک سفیر بلومفیلد و مایکل موکیزی:‌ رژیم بدذات ایران و دخالت‌های شرورانه آن در خاورمیانه

رژیم بدذات ایران و دخالت‌های شرورانه آن در خاورمیانه
رژیم بدذات ایران و دخالت‌های شرورانه آن در خاورمیانه

سفیر لینکلن بلومفیلد و مایکل موکیزی دادستان کل و وزیر پیشین دادگستری آمریکا طی مقاله مشترکی در وال استریت ژورنال رژیم ایران را یک رژیم بدذات نامیدند و با اشاره به دخالت‌های شرورانه آن در منطقه خاورمیانه نوشتند:

یکی از سایتهایی که اخیراً توسط جنگنده‌های اسراییل مورد حمله قرار گرفت کمپ اشرف در عراق است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۲ محل سکونت ۳۴۰۰نفر از نیروهای مقاومت ایران یعنی مجاهدین خلق بوده است.

امروزه این سایت مورد استفاده سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان شیعی وفادار به رژیم ایران برای «انبار کردن، فرستادن و نقل و انتقال تسلیحات» است که عراق و اسرائیل و سایرین را تهدید می‌کند.

اعضای مجاهدین خلق هدف دیرینه تلاشهای شیطان‌سازی رژیم ایران بودند که بر اقدامات آمریکا از یک دهه پیش تاثیر گذاشته بود.

با وجود آن که همه آنها خلع‌سلاح شده و مورد تحقیق اطلاعات آمریکا و نیروهای مجری قانون آمریکا قرار گرفته و از هر اقدام خطای پیشین تبرئه شده و در سال ۲۰۰۴ مورد حفاظت آمریکا قرار گرفته بودند، مقامات سیاسی سازمان ملل و آمریکا تأکید داشتند که به مجتمع شبه زندان نزدیک فرودگاه بغداد جابه‌جا شوند.

اگر چه ۴پرونده مهم دادگاهی در آمریکا و اروپا و تحقیقات مستقل‌تر، اتهامات مسموم علیه مجاهدین را رد کردند، مردان و زنان بی‌دفاع مجاهدین متحمل ۷حمله مرگبار توسط واحدهای ارتش عراق و شبه‌نظامیان طرفدار رژیم ایران قرار گرفتند که بیش از ۱۴۰نفر آنان را کشته و بیش از یک‌هزار نفر آنان را مجروح کردند و ۷نفرشان را در سال ۲۰۱۳ ربودند که از آنزمان اطلاعی از آنها در دست نیست.

بازماندگان نهایتاً در سال ۲۰۱۶ به آلبانی رفتند که حاضر شد آنها را به‌عنوان پناهنده بپذیرد.

محل سکونت پیشین آنان، اکنون به مرکز فعالیت‌های بی‌ثبات کننده منطقه‌ای رژیم ایران تبدیل شده است.

آقای بلومفیلد به‌عنوان دستیار وزیر خارجه سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ خدمت کرده است و آقای موکیزی دادستان کل آمریکا از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ می باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5bd889d-009c-49f0-9241-bdd88a704c70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات