728 x 90

معاون زیرکمیته حقوق‌بشر پارلمان اروپا: وحشی‌گری تروریستی رژیم ایران را محکوم می‌کنم

معاون زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا
معاون زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا

خانم بئاتریس بسرا باسترچه آ عضو پارلمان اروپا از اسپانیا و معاون زیرکمیته حقوق‌بشر این پارلمان طی پیامی گفت:‌ «تبریکات من به پلیس اروپا برای جلوگیری از حمله در پاریس در روز شنبه و دستگیری شش متهم ایرانی. تمامی حمایت من برای مریم رجوی در برابر این وحشیگری تروریستی. من دعوت شده بودم ولی در حال بازگشت از کشور کلمبیا بودم و نتوانستم به گردهمایی برسم.»

 

Beatriz Becerra Verified account @ beatrizbecerrab

Vice-president Human Rights Sub-Commission of the European Parliament / Euro- deputy @ ALDEgroup # YourRightsOurFight / For effective equality and against nationalism

Brussels، Belgium

 

مریم رجوی: سفارتهای فاشیسم دینی باید بسته شود

امروز پروژه ملایان برای بمب‌گذاری در ویلپنت و کشتار بی‌گناهان با شرکت دیپلومات تروریست‌های رژیم ملایان و مأموران اطلاعات MOIS فاش شد. دیروز مردم خرمشهر در تظاهرات بزرگی که با گلوله سرکوب شد مانند مردم تهران و سایر شهرهای ایران نفرت و انزجار خود را از روحانی و خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.
مقامات اروپایی باید از ملاها بپرسند چرا جواب رژیمش به مردم بی‌گناه از پاریس تا خرمشهر و تهران با بمب‌گذاری و گلوله است؟ این رژیم از نظر مردم ایران نامشروع است و باید برود.
سفارتهای فاشیسم دینی باید بسته شود و اعلامیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا در مورد ویزا ندادن و اخراج مأموران وزارت اطلاعات MOIS به اجرا در بیاید.

 

جزییاتی از توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه مجاهدین

بنا‌ به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر شد.

طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.

زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.

امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸ از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.

 

دستگیری اسدالله اسدی رئیس اطلاعات آخوندها در سفارت رژیم در وین

دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳ رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.

اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.

کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.

پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.

مقاومت ایران از این پیشتر بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلومات ها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.

در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c2e89c2-db8b-44c6-837d-bb4195b38a5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات