728 x 90

معاهده شرم‌آور بلژیک با ایران راه را برای تروریسم بیشتر در اروپا باز می‌کند

بروس مک کولم مدیر مؤسسه راهبردهای دمکراتیک در آمریکا
بروس مک کولم مدیر مؤسسه راهبردهای دمکراتیک در آمریکا

بنا به گزارش تاون هال ۱۹تیر - مقاله بروس مک کولم مدیر مؤسسه راهبردهای دمکراتیک در آمریکا: این هفته پارلمان بلژیک در مورد لایحه‌ای رأی‌گیری می‌کند که راه را برای بازگرداندن یک تروریست ایرانی محکوم و زندانی هموار می‌کند. اسدالله اسدی و سه تن از یارانش در سال۲۰۱۸ توسط مقامات اروپایی به اتهام تروریسم دستگیر شدند و اکنون در بلژیک در حال گذراندن محکومیت‌های ۱۷ تا ۲۰ساله خود هستند. اکنون آنها می‌خواهند آزاد شوند و به ایران بازگردند، زیرا برخی در اروپا به‌دنبال راه‌هایی برای دلجویی و آرام کردن ملاها در تهران با وجود خطرات تروریسم بیشتر هستند.

آنچه اوضاع را بدتر می‌کند این است که اسدی یک دیپلمات ارشد رژیم ایران است که شخصاً یک ماده منفجره مرگبار را در کیسه دیپلماتیک خود به وین تحویل داده است. او سپس شخصاً ماده منفجره TAPT را به همدستانش که وظیفه انفجار یک تجمع بزرگ بین‌المللی در نزدیکی پاریس، اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۱۸، که توسط جنبش اصلی اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) سازماندهی شده بود، تحویل داد. اگر بمب منفجر می‌شد، تلفات زیادی در میان دهها هزار نفری که در این راهپیمایی شرکت کرده بودند همراه با صدها تن از مقامات بین‌المللی که از ایران آزاد حمایت می‌کردند، وجود داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d911dfab-5c48-4df4-8c8e-fcfc8f03087a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات