728 x 90

مطالبه مردم ایران چیست؟

آب، برق، شغل، رفاه، درمان، تحصیل، امنیت، آزادی و صفی طولانی از واژه‌هایی که خواست مردم را بیان می‌کند؛ اما مطالبه‌ٔ اصلی مردم ایران چیست؟

تا آخوند کفن نشود، این وطن وطن نشود

برای آب، برای برق، برای کار و برای هر مطالبه‌ٔ برحقی، اعتراض مردم با چنین شعارهایی شکل می‌گیرد؛ زیرا ریشه‌ٔ تمام این مشکلات در حکومت آخوندی و دستگاه ولی‌فقیه نهفته است؛ برای همین مردم چنین شعارهایی می‌دهند.

دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست

این‌که چرا آخوندها دشمن اصلی مردم ایران هستند، پرسشی است که می‌توان پاسخ آن‌را در عملکرد سران و مهره‌های حکومتی به چشم دید. دستگاه حاکمیت همواره درصدد سرکوب و خفه کردن تجمعات مردم بوده.

اکنون که صدای اعتراضات مردم در فضای مجازی منعکس می‌شود، آخوندهای حاکم طرحی برای سرکوب مردم در فضای مجازی نیز پیش‌گرفته‌اند. اما مثل همیشه بافرهنگ وارونه‌ٔ آخوندی آن‌را «صیانت از حقوق کاربران مجازی نامیدند»! در کلی‌ترین شکل این طرح‌ِ قطع اینترنت است؛ اما آنچه توجه را جلب می‌کند این است که کنترل این طرح را سپاه پاسداران برعهده گرفته است

این طرح برای قطع تنها راه انعکاس صدای مردم ایران و تبدیل ایران به کره شمالی است؛ اما در همین چند روز مردم ایران نشان دادند که نه‌تنها چنین طرحی گره از مشکلات نظام ولایت فقیه باز نخواهد کرد؛ بلکه هیمه‌ٔ خشم مردم ایران را فروزان‌تر می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/283b6bd9-a268-4968-bdc3-ea7c225ccb7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات