728 x 90

مشرق نیوز سپاه پاسداران: فاصله مویرگی اصلاحات تا کمپ تیرانا

قیام ۹۸
قیام ۹۸

فاصله مویرگی اصلاحات تا کمپ تیرانا

آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟

 

هرقدر سطح رادیکالیسم بالا برود گروه‌های خاکستری بیشتر به صحنه می‌آیند

بالا آمدن زیرزمینی‌ها، شورشهای کور خیابانی را تقویت می‌کند

 

سناریو جدید اصلاح‌طلبان، موبه‌مو شبیه ایده ‌ مجاهدین است. آنها به نظر یه قدیمی شورش مسلحانه در شهر، رنگ و لعاب زده‌اند و در اظهاراتشان به آن اشاره می‌کنند

 

مشرق نیوز سپاه پاسداران در شماره ۸بهمن ۹۹ زیرعنوان «فاصله مویرگی اصلاحات تا کمپ تیرانا؛ آیا اصلاح‌طلبان تبدیل به سربازان تازه‌نفس مریم رجوی خواهند شد؟» می‌نویسد:

سناریو جدید اصلاح‌طلبان، موبه‌مو شبیه ایده مجاهدین است، آنها به نظر یه قدیمی شورش مسلحانه در شهر، رنگ و لعاب زده‌اند و در اظهاراتشان به آن اشاره می‌کنند.

محفل سیاسی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری فعال شده است. آنها پس از مدتها انجماد سیاسی با نگاه به تغییرات بین‌المللی دوباره از بستر بر خواسته و سودای رسیدن مجدد به پاستور را دارند. جالب آن‌که تا همین یک سال قبل اصلاح‌طلبان، از بی‌میلی مطلق در بازگشت به قدرت می‌گفتند!

افرادی چون مصطفی تاج‌زاده، عبدالله رمضان‌زاده و برخی دیگر با هشدارهای غلیظ خبر از یک کودتا و به روی کار آمدن یک دولت تماماً نظامی می‌دهند!

با وجود آن که این استخوان خرد کرده‌های سیاسی می‌دانند که کودتا با قاموس مردم‌سالاری دینی فاصله میلیارد کیلومتری دارد، باز بر القاء آن تأکید می‌کنند؟

 

مشرق نیوز در ادامه می‌نویسد:

اصلاح‌طلبان آش دوقطبی‌سازی برای ۱۴۰۰ را بسیار شور کرده‌اند. آخرین پرده از فعالیت آنها در مصاحبه سعید حجاریان یا روزنامه اعتماد است. حجاریان در این گفتگو از واقعه‌یی عجیب رونمایی کرده است، حجاریان در وصف خطرات روی کار آمدن دولت نظامی می‌گوید:

«دولت نظامی باعث تحریک برخی مناطق حاشیه‌ای و تشدید بحران قومی می‌شود، زیرا آنها استدلال می‌کنند؛ دولت مرکزی مسلح است؛ چرا ما نباشیم!»

این جملات از زبان حجاریان بسیار قابل تأمل است، تفسیر جملات او بسیار روشن است؛ او به‌صورت کاملاً آشکار القاء می‌کند که اگر نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی رأی نیاورد، بازی به‌هم‌خورده و قیام مسلحانه به راه خواهد افتاد!

 

سرنوشت عجیبی است! آخرین گروهی که در ایران سودای جنگ مسلحانه شهری داشت، حالا در تیرانا پایتخت آلبانی روزگار می‌گذراند. این گروهک تنها در یک سال بیش از ۱۵۰۰نفر را در سال۶۷ به‌شهادت رسانده است درست در همان سالی که مسعود رجوی با تبیین انقلاب ایدئولوژیک قیام مسلحانه را تنها راه‌حل سیاسی در ایران خطاب کرده بود. نتیجه آن اقدامات تروریستی شهادت بسیاری از وفادارترین اشخاص به انقلاب بوده است.

این‌که حجاریان چگونه در راهبردهای سیاسی با خانواده رجوی هم‌راستا شده قابل توجه است، شاید میل شدید قدرت در مغز و استخوان برخی اصلاح‌طلبان ریشه دوانده و آنها را وادار کرده تا همان حرف‌هایی را بزنند که مریم رجوی نیز آنها را به زبان می‌آورد.

آقای موسوی‌خوئینی‌ها که این روزها به‌نحو جالب‌توجهی فعال شده و حلقه اشرافی مشورتی رئیس دولت اصلاحات در خیابان نیاوران، احتمالاً می‌تواند به‌خوبی تشریح جالب‌توجهی از وضعیت سربازان جدید مریم رجوی بدهد! (مشرق نیوز۸بهمن).

 

-مشرق نیوز

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/699e622b-3497-48e9-8390-dcea30fba5e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات