728 x 90

مسموم کردن دختران دانش‌آموز در تهران و شهرهای مختلف کشور ادامه دارد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

مسموم کردن دختران دانش‌آموز در تهران و شهرهای مختلف کشور ادامه دارد

طرح مسموم‌سازی دختران دانش‌آموز توسط ایادی خامنه‌ای برای مقابله با قیام ادامه دارد. روز چهارشنبه دبستان دخترانه پروین اعتصامی در حسن آباد سنندج و روز سه‌شنبه مدرسه دخترانه علیمحمدی در بانه و دبیرستان دخترانه الهیه، هنرستان دخترانه کیمیا و یک مدرسه دخترانه در خیابان کمیل کرمانشاه و بسیاری دیگر از مدارس دخترانه مورد حمله شیمیایی قرار گرفتند. پس از حمله شیمیایی به دبیرستان الهیه مأموران کلانتری به این دبیرستان مراجعه کرده و اقدام به تهدید دانش‌آموزان نمودند.

روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت دانش‌آموزان شماری از مدارس دخترانه در تهران (مدارس عفاف و سجادیه) و برخی از شهرها مانند کرمانشاه (مدرسه جعفری)، سقز (مدارس معراج و بنت الهدی)، هرسین (مدرسه فاطمه) و فردیس کرج (مدرسه ثارالله) و... مسموم و به مراکز درمانی منتقل شدند. در دبیرستان دخترانه جعفری کرمانشاه دست‌کم ۴۰ دانش‌آموز روانه بیمارستان شدند. در مدرسه فاطمه در شهرستان هرسین مسئولان مدرسه درب را بسته و ورود والدین را ممنوع کردند. در سقز نیروهای سرکوبگر به مدرسه معراج هجوم برده و به ضرب و شتم دانش‌آموزان پرداختند. یکی از دانش‌آموزان از ناحیه سر مجروح شد.

روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه اسپرورین در کرج و روز شنبه دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سما و هنرستان دخترانه کار دانش ابرار در تهران و هنرستان دخترانه مهدیزاده نیا در مشهد دچار مسمومیت شدند.

روز سه‌شنبه دانش‌آموزان یکی از مدارس کرمانشاه که هدف حمله شیمیایی قرار گرفته گفتند شاهد پرتاب یک بسته دودزا به‌وسیله پهپاد به حیاط مدرسه بوده‌اند.

مقامات رژیم هم‌چنان به دروغ‌گویی و انکار و تهدید ادامه می‌دهند علیزاده نماینده مجلس رژیم گفت: «باید با شایعه پراکنان و دروغ پراکنان در ماجرای بدحالی دانش‌آموزان برخورد درس‌آموز شود تا نسبت به موارد مشابه در آینده بازدارنده باشد» (خبرگزاری سپاه پاسداران – فارس- ۱۳اردیبهشت). . آخوند پوررادی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی «در خصوص حوادث اسفندماه گذشته در مدارس دخترانه تبریز و برخی شهرستانهای استان گفت: به نظر می‌رسد موضوع جنبه روانی و تلقینی داشت» (سایت حکومتی فرارو- ۱۱اردیبهشت).

 

مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت یک تحقیق جامع و بی‌طرف در مورد مسموم‌سازی سیستماتیک‌ هزاران دختر دانش‌آموز در سراسر ایران از سوی ”هیأت مستقل حقیقت‌یاب بین‌المللی“ تأکید می‌کند. اگر رژیم آخوندها راست می‌گوید که مسموم‌سازی در کار نیست و موضوع جنبه روانی و تلقینی دارد باید از چنین تحقیقاتی استقبال کند!

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۳ می‌۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5ba692d-be1d-4bad-bc82-3360ff2aa12b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات