728 x 90

مریم رجوی: تعلل و وقت‌کشی خامنه‌ای و روحانی در خرید واکسن کرونا، ادامه سیاست جنایتکارانه‌یی است که باعث جانباختن ۱۹۲هزار تن از هموطنان‌مان شده است

 مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی:

تعلل و وقت‌کشی خامنه‌ای و روحانی در خرید واکسن کرونا، ادامه سیاست جنایتکارانه‌یی است

که از ابتدای شیوع کرونا باعث جان‌باختن ۱۹۲هزار تن از هموطنان‌مان شده است

این بازی کثیف باز هم قربانیان بیشتری در میان مردم محروم و ستمدیده به‌جای می‌گذارد.


رژیم ماه‌هاست با وعدهٔ ”واکسن داخلی“ از خرید واکسن طفره می‌رود

این واکسن قرار است توسط ”ستاد اجرایی فرمان خمینی“ از بنیادهای چپاول و اخاذی خامنه‌ای تولید شود

اگر نمونهٔ آزمایشگاهی آن‌هم قابل‌قبول باشد، متخصصان رژیم می‌گویند تولید انبوه آن زمان زیادی نیاز دارد.

  • واکنش جنون‌آمیز رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم و از سرکردگان کشتار در قیام آبان ۹۸ نسبت به خشم و اعتراض عمومی علیه تأخیر جنایتکارانه رژیم در تهیه واکسن کرونا.
  • این فضاسازی که فشار بیاورند و افکار عمومی که واکسن تهیه بشود در جهت تحریک احساسات عمومی و عواطف عمومی از خارج از کشور ساپورت شده بود.

رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم ۶دی ۹۹:

«این فضاسازی که به‌هرحال الآن دارد انجام می‌شود بیشتر من دیدم تلویزیون یک برنامه خوبی را پخش کرد این‌که مثلاً فشار بیاورند و افکار عمومی که واکسن تهیه بشود سه چهارم این برنامه‌های فضای مجازی در جهت تحریک احساسات عمومی و عواطف عمومی دقیقاً از خارج از کشور ساپورت شده بود حمایت شده بود و مطرح می شد ما باید این فضاها را در نظر بگیریم ولی آنچه مهم است این است که تلاش واقعاً این هست که ما با صحت بالا و درجه اطمینان بالا تهیه بشود».

  • تأخیر و عملکرد مجرمانه رژیم در مورد تهیه واکسن، بازی با جان مردم ایران در کرونای ولایت
  • فضیحت واکسن چینی و تناقض‌بافی سرکردگان و رسانه‌های رژیم
  • واکسن چینی و اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی
  • هلال احمر رژیم: یک میلیون دوز واکسن را از چین خریداری خواهیم کرد.

  • اذعان وحشت‌آلود جهانگیری به خشم و اعتراض عمومی
  • معاون اول رئیس‌جمهور ارتجاع: متأسفانه در این کشور وقتی یک مسأله‌ای که مطالبه عمومی است
  • به‌سرعت شروع به جوسازی می‌کنند.

در حالی که کشورهای منطقه خاورمیانه عربستان، اردن، کویت، بحرین، قطر، امارات متحده، ابوظبی و عمان واکسن کرونا را وارد کرده و واکسیناسیون شهروندان خود را به‌طور گسترده شروع کرده‌اند، رژیم جنایتکار آخوندی با تعلل و تأخیر در زمینه تهیه واکسن و تناقض‌گویی در زمینه تهیه واکسن خارجی و داخلی با جان میلیونها ایرانی که در کام کرونا هستند بازی مرگ می‌کند.

روز ۷دی رئیس هلال اهمر رژیم اعلام کرد: «هلال احمر یک میلیون دوز واکسن را از چین خریداری خواهد کرد و مابقی واکسن‌ها که حدود ۲۰میلیون دوز خواهد بود از سوی وزارت بهداشت تأمین خواهد شد».

روزنامه حکومتی اعتماد ۷دی۹۹ با عنوان «واکسن چینی و اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی» نوشت: نمی‌توان مطمئن بود که روزهای اوج همه‌گیری ویروس کرونا بار دیگر تکرار نشود، مگر آن‌که واکسن بتواند این امواج پر مرگ و میر را کنترل کند؛ واکسنی که تامینش به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است... گروهی تلاش دارند خرید واکسن را مقابل تولید آن قرار دهند. با وجود همه سؤالات و ابهامات هم‌چنان اطلاع‌رسانی در مورد خرید و تولید واکسن و فرآیند واکسیناسیون به‌صورت قطره‌چکانی به سمع افکار عمومی می‌رسد. روز شنبه رئیس‌جمهوری تنها از موانع پیش‌روی خرید واکسن و تلاش دولت برای تحقق این مطالبه عمومی و البته شفافیت در این امر گفت و معاون اولش هم بر همین موضوع تأکید کرد اما رئیس جمعیت هلال‌احمر برای اولین بار خبر داد واکسنی که جمهوری اسلامی برای خرید آن دست به کار شده، «چینی» است.

نمکی وزیر بهداشت رژیم روز ۷دی در مصاحبه با تلویزیون حکومتی وعده سرخرمن داد و گفت:

«مسیر تهیه واکسن خارجی را داریم طی می‌کنیم آن بحث کواکس را خوشبختانه با مکانیسمی حل کردیم ان قریب برای خرید از منابع غیرکواکس هم انشاءالله خبرهای خوشی را به مردم خواهیم داد شرط ما خرید واکسن مطمئن دارای سرتیفیکیت و تاییدیه‌های مورد وثوق هست امروز هم من یکی از سفرای محترم مان که در خارج از کشور است باهاش نشستی دارم که در ایران تشریف دارند که بتوانیم از منابع مختلفی که دنبال می‌کنیم انشاءالله زودتر به نتیجه برسیم.

مردم عزیز ما باور کنند که ما این کاره هستیم و ما یک قدمت حدود یک قرن در تولید واکسن در رازی و پاستور داریم که انشاالله این تاریخچه را من مفصل‌تر به استحضار مردم عزیز خواهم رساند بدانند که ما توانمندی این کار را داریم عزیزانی که در این راه دارند ما را همراهی می‌کنند دلسرد نشوند».

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی به موج نارضایتی مردمی از تأخیر رژیم در تهیه واکسن و واکسیناسیون اذعان کرد و گفت: متأسفانه در این کشور به‌سرعت وقتی یک مسأله‌ای که مطالبه عمومی است به‌وجود می‌آید شروع به جوسازی می‌کنند.

جهانگیری برای رفع و رجوع افتضاح استفاده سران حکومتی و آقازاده‌های آنها در تهیه واکسن خارجی گفت: «هیچ مقام دولتی و هیچ خانواده مقام دولتی حق ندارد خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به واکسن دسترسی پیدا کند».(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۶دی)

روز شنبه روحانی نیز با ترس و وحشت و در منتهای وقاحت درباره خشم و اعتراض عمومی در رابطه با عملکرد مجرمانه رژیم در تهیه واکسن گفت:

آخوند روحانی ۶دی ۹۹ – تلویزیون رژیم:

«نسبت به مسأله واکسن که خب معمولاً این رسانه‌های ضدایرانی هر روزی یک بهانه‌یی پیدا می‌کنند خیلی هم پررو هستند یعنی یک بهانه‌یی روی آن سوار می‌شوند و موج‌سواری می‌کنند... ... واقعیتها را پشت و رو کردند تحریف کردند اما حالا دیگه پر رویی ادامه دارد دو مرتبه یک موضوع دیگری را پیدا می‌کنند روی آن موج سوار می شوند مدتها شروع کردند به این‌که همه عالم همه دنیا نمی‌دانم دارند واکسن می‌زنند ایران چرا عقب هست چرا دنبال واکسن نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c228c9a8-26f7-40f7-9afc-f63563543604"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات