728 x 90

ابراز همدردی خانم مریم رجوی با مردم استانهای خوزستان، فارس و بوشهر و دیگر مناطق سیل‌زده

جاری شدن سیل در خوزستان
جاری شدن سیل در خوزستان

بدنبال بارش باران و راه افتادن سیلاب در شهرها و منازل مسکونی در استانهای خوزستان، فارس و بوشهر و دیگر مناطق سیل‌زده، مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با اعلام همدردی و تسلیت به خانواده‌های قربانیان در اهواز در پیامی نوشت:

«با ابراز همدردی با مردم استانهای خوزستان، فارس و بوشهر و دیگر مناطق سیل‌زده و همبستگی با مردمی که خانه و کاشانه‌شان را در اثر سیل از دست داده‌اند، به‌ خانواده‌های قربانیان در اهواز تسلیت می‌گویم.


سرمایه‌های ایران توسط آخوندهای حاکم غارت می‌شود و یا صرف صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های ضدمیهنی موشکی و اتمی می‌شود و مردم ما در مقابل حوادث طبیعی کمترین امنیتی ندارند.


تنها راه برای پایان دادن به درد و رنج و مصائب مردم ایران سرنگونی تمامیت رژیم آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردمی است».

 

 

هموطنانمان در استانهای خوزستان، فارس و بوشهر در میان تمامی مشکلات معیشتی و بحران آلودگی هوا، بار دیگر با فجایع سیل روبه‌رو شدند. در اهواز مناطق حصیر آباد و نادری در محاصره سیل هستند.

 

در کوت‌عبدالله اهواز سرریز شدن فاضلاب، زندگی ۵۰هزار نفر را غیرقابل تحمل کرده است. بیماریهای مختلف اهالی محروم این منطقه را تهدید می‌کند

 

سیل به داخل بیمارستان رازی اهواز کشیده شده و فعالیت آن را مختلف کرده است

شنبه ۲۵آذر و به‌دنبال بارندگی شدید و جاری شدن سیل، چهار بیمار زن که در آی‌سی‌یو بخش قلب بیمارستان خمینی ملعون اهواز بستری بودند، بر اثر قطع برق و راه نیفتادن سیستم برق اضطراری، جان باختند

در شادگان سیل و فاضلاب خیابانهای مرکزی این شهر را فراگرفت

روز سه‌شنبه مدارس و ادارات دولتی اهواز تعطیل شدند

در آبادان جاری شدن فرودگاه این شهر را به تعطیلی کشاند

خیابانهای این شهر بر اثر سیل به زیر آب رفت

در دزفول نیز جاری شدن سیل مردم را به‌شدت در تنگنا قرار داده است.

در بوشهر بر اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل کلیه مدارس در نوبتهای صبح و بعدازظهر سه‌شنبه تعطیل هستند

سیل در خوزستان؛ مدارس اهواز و کارون را امروز به تعطیلی کشاند

سیل در خوزستان؛ مدارس اهواز و کارون را امروز به تعطیلی کشاند

 

در ماهشهر نیز جاری شدن سیل مردم را به‌شدت در تنگنا قرار داده است

این وضعیت وخامت‌بار خشم مردم را بیش‌از‌پیش علیه رژیم آخوندی و کارگزاران آن به‌خاطر بی‌عملی در قبال این مشکلات برانگیخته است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a08cc59-562e-4db9-981a-94d5c9e84577"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات