728 x 90

مریم رجوی: خلاصی از خطر اتمی و تروریسم رژیم آخوندی در خلاصی از تمامیت آن است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

تغییر دموکراتیک و پایان فاشیسم دینی در ایران لازمه صلح و دموکراسی و امنیت و ثبات در منطقه است

پس از چند دهه استمالت از فاشیسم دینی و قربانی کردن مردم و مقاومت ایران، رئیس‌جمهور ایالات متحده همزمان با خروج این کشور از معامله اتمی با رژیم آخوندی اعلام کرد: پرداختهای بی‌دریغ دولت قبلی آمریکا به رژیم آخوندها فاجعه‌آمیز بوده و رژیم بسیار مخوف حاکم بر ایران که نخستین حامی تروریسم در دنیای امروز است «هزینه حکومت طولانی آشوب و ترور خود را از طریق به یغما بردن ثروت مردمش تأمین کرده است».

خانم مریم رجوی از جانب مقاومت ایران که نخستین افشاگر برنامه و تأسیسات مخفی اتمی این رژیم و پرچمدار یک ایران غیراتمی بوده است، گفت: خلاصی از خطر اتمی و تروریسم این رژیم در خلاصی از تمامیت آن است. رژیم ولایت فقیه بدون تروریسم و سرکوب و تسلیحات کشتار جمعی وجود ندارد.

هر گونه سرمایه‌گذاری بر روی این رژیم در آینده نیز مانند گذشته نافرجام و محکوم به شکست است و هم‌چنان که مقاومت ایران پیوسته اعلام کرده است، قرار گرفتن در کنار آخوندهای خون‌آشام و تقویت آمران و عاملان قتل‌عام فرزندان رشید مردم ایران، فاشیسم دینی را در جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی و تروریسم جری‌تر می‌کند.

خانم رجوی افزود: هم‌چنان که قیام سراسری دیماه گذشته نشان داد، خواست عموم مردم ایران آزادی از ستم و استبداد دینی است. تغییر دموکراتیک در ایران اجتناب‌ناپذیر و ایران آزاد در چشم‌انداز است. پایان دیکتاتوری و فاشیسم دینی در ایران لازمه صلح و دموکراسی و امنیت و ثبات در منطقه است. این تنها راه پایان دادن به جنگ و بحران در منطقه و جلوگیری از یک جنگ بزرگتر است.

شورای امنیت ملل‌متحد باید پرونده سردمداران رژیم ایران را به‌خاطر تروریسم و نقض حقوق‌بشر و جنایتهای بیشمار آنها علیه مردم ایران به‌ویژه قتل‌عام زندانیان سیاسی باز بگشاید و به دادگاه بین‌المللی ارجاع دهد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷(۸مه ۲۰۱۸)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94792b64-f41f-46d2-82c1-d6e6f9bdd9e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات