728 x 90

محسن رنانی اقتصاددان حکومتی: «پزشکیان و چوبه دار»

محسن رنانی
محسن رنانی

محسن رنانی اقتصاددان حکومتی:

آقای پزشکیان آبروی ما را بردی!

امید ما را ناامید کردی! هنوز رئیس‌جمهور نشده رفوزه شدی!

 

به گزارش سایت حکومتی رویداد ۲۴، یک اقتصاددان حکومتی به‌نام محسن رنانی از اصلاحگرایان سرخورده پس از معرفی کابینه، خطاب به رئیس‌جمهور رژیم نوشت:

دکتر پزشکیان سلام

رئیس‌جمهور فقط یک ماه عزیز، انگار تو ایرانی نیستی؟! نکند در پشت صحنه با اصحاب قدرت بسته‌ای؟ آیا با وجود آن‌که اصلی‌ترین وزیرانت را زدند؛ و مجبورت کردند همان که قبلاً تو را برای مجلس و ریاست‌جمهوری رد صلاحیت کرده بود، اکنون وزیر کنی؛ و یک نظامی اصول‌گرای حامی حصر و برخورد با حجاب اختیاری را برای وزارت کشور به تو تحمیل کردند؛ و یک بوروکرات چفیه‌انداز را که تازه اکنون دانشجوی دکتری دانشگاه دفاع ملی است، گفته‌اند بگذاری وزیر آموزش؛ تو باز هم مانده‌ای که بمانی؟

مگر این قدرت چقدر مزه دارد که رهایش نمی‌کنی؟ پس کو نتیجه آن همه نهج‌البلاغه که خواندی؟ پس کو آن همه قول که دادی؟ چرا جرأت نداری بعد از یک ماه که تو را انتخاب کرده‌ایم بیایی افشاگری کنی و همه چیز را بگویی؟ چرا این‌قدر منفعل؟ چرا همین حالا که هنوز وزیر کشورت و وزیر ارتباطاتت همان وزرای دولت قبلی هستند دستور نمی‌دهی که گشت ارشاد را برچینند و فیلترینگ را حذف کنند و اگر نکردند عزلشان کنی؟

رنانی می‌افزاید: آقای پزشکیان آبروی ما را بردی! امید ما را ناامید کردی! هنوز رئیس‌جمهور نشده رفوزه شدی!‌

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee809353-33b1-457e-bd5f-d957980034a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات