728 x 90

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه قانونی را برای تمدید دائمی تحریم‌ها علیه رژیم ایران ارائه کرد

روزنامه هیل
روزنامه هیل

به گزارش روزنامه هیل ۱۱اردیبهشت، یک گروه از قانونگذاران دو حزبی در مجلس نمایندگان و سنا آمریکا، روز دوشنبه لایحه‌ای را ارائه کردند که اجازه می‌دهد تا قانون تحریم‌های علیه رژیم ایران برای همیشه تمدید شود و از رئیس جمهور آمریکا خواسته شود این تحریم‌ها را اجرا کند.

این قانون تحت حمایت رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، مایکل مک کال، قرار است قانون ایسا (تحریم‌های رژیم ایران) سال ۱۹۹۶ را برای همیشه تمدید کند که در سال ۲۰۲۶ منقضی می‌شود. تحریم‌های ایسا به قوه مجریه آمریکا اجازه می‌دهد تا تحریم‌هایی را بر بخش انرژی رژیم ایران اعمال کند تا تلاش های این کشور برای تهیه سلاح هسته‌ای را فلج کند.

مایکل مک کال در بیانیه‌ای گفت: «قانون تحریم‌های رژیم ایران یکی از مهم‌ترین ابزارها در قوانین ایالات متحده برای وادار کردن ایران به کنار گذاشتن رفتار خطرناک و بی‌ثبات کننده‌اش است».

این لایحه قرار است تحریم‌های علیه رژیم ایران را به شرطی بردارد که ایران رفتار تهدیدآمیز خود را متوقف کند و از قوانین ایالات متحده استفاده نکند. قانونگذاران دو حزبی نیز اظهار داشته‌اند که با این قانون می‌توان از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3da8fc6-0b47-41b9-ac3a-f015f74a93f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات