728 x 90

مایک پنس: قاسم سلیمانی یک تروریست بزرگ بود و افتخار می‌کنیم او را از صحنه حذف کردیم

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز ۱۲اسفند ۹۸ درباره هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی گفت: وقتی بزرگترین تروریست جهان در حال طراحی برای ترور بود، رئیس‌جمهور آمریکا واد عمل شد و اکنون قاسم سلیمانی از صحنهٔ جهان حذف شده است. به آنهایی که ادعا می‌کنند قاسم سلیمانی یک مقام دولتی بود قاطعانه می‌گویم: قاسم سلیمانی یک مقام دولتی نبود، یک تروریست بزرگ بود و افتخار می‌کنیم او را از صحنه حذف کردیم.

پنس افزود:‌ رژیم ایران باید انتخاب کند کماکان به نیروهای تروریستی در منطقه کمک می‌کند یا تغییر رفتار می‌دهد.رژیم ایران مردم این کشور را کشتار می‌کند و ما در مقابل این رژیم ایستادیم.

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا ضمن مقایسه فاشیسم دینی حاکم بر ایران با با فاشیسم هیتلری گفت: در ۷۵سال قبل آمریکا و بریتانیا آلمان نازی را قبل از این‌که هیتلر اتمی بشود شکست دادند. با اینحال ۵سال قبل تحت دولت قبلی آمریکا همین دو کشور توافقی را امضا کردند که تضمین می‌کرد رژیم ایران به سلاح اتمی برسد و دولت قبلی آمریکا برای رژیم ایران پول می‌فرستاد. ولی ما سیاست سراپا متفاوتی در پیش گرفتیم و با خروج از توافق اتمی سخت‌ترین فشارها را به این رژیم وارد کردیم و اجازه نمی‌دهیم این رژیم به سلاح اتمی دست یابد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/187b46af-f99b-4a97-b6a7-78fabb4b36d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات