728 x 90

مایک پمپئو در مصاحبه با فاکس نیوز: صلح و ثبات و امنیت در خاورمیانه بدون نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران امکان‌پذیر نیست

مصاحبه فاکس نیوز با مایک پمپئو
مصاحبه فاکس نیوز با مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران گفت:‌ ما فقط واقعیت را بیان کردیم، سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است و ما اکنون آنها را لیست‌گذاری کردیم.

ما همیشه هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا که از حفاظت همه سربازان آمریکایی در هرکجا که باشد اطمینان حاصل کنیم. ولی واقعیت این است که سپاه پاسداران تاکنون بیش از ۶۰۰تن از سربازان آمریکایی را کشته است.

بنا بر این شما نمی‌توانید صلح و ثبات و امنیت در خاورمیانه داشته باشید بدون این‌که سپاه پاسداران را تضعیف کنید و این علت تحریم‌های ما و هدف ماست و ما مطمئن هستیم که این فشار بیشتر جان آمریکاییان را حفظ خواهد کرد و ثبات و صلح و امنیت بیشتری را در سراسر خاورمیانه تأمین خواهد کرد.

کاری که ما تلاش داریم انجام دهیم این است که این پیچیدگی را می‌خواهیم کم کنیم و این رفتار شرورانه‌ای را که آخوندهای دزد ایرانی در آن شرکت دارند نابود کنیم تا که رفتارشان به‌طور اساسی تغییر دهند به‌نحوی که ما در سراسر جهان و قطعاً در عراق و خاورمیانه در امان باشیم.

 

مایک پمپئو در پاسخ به سؤال فاکس‌ نیوز که گفت قاسم سلیمانی شخصیت منفوریست و همه نوع حملاتی را هدایت کرده است: گفت: قاسم سلیمانی یک تروریست است. وی و نیروهایی که هدایت می‌کند دست در خون سربازان آمریکایی دارند و آمریکا مصمم است هر بار که ما سازمان یا نهاد یا فردی را بیابیم که آمریکاییان را کشته باشد این امر مسئولیت ماست و در واقع این مسئولیت و وظیفه پرزیدنت ترامپ است.

 

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما پیشرفت فوق‌العاده‌ای در دو سال اول این دولت داشته‌ایم که تهدید کشته شدن هر آمریکایی به‌دست قاسم سلیمانی و اراذل و اوباش او را به حداقل برسانیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1f09b5d-39a9-427d-b682-5302281101ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات