728 x 90

مایک پمپئو: لزوم برقراری تحریم‌ها بر رژیم ایران

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا روز شنبه ۲۶شهریور درباره لزوم برقراری تحریم‌ها بر رژیم ایران در توئیتی نوشت: رفتار شرورانه ایران یک چیز را روشن کرده است: دولت بایدن باید فوراً تحریم‌هایی را که ما برقرار کرده بودیم را دوباره اعمال کند. آن تحریم‌ها کارآیی داشتند. بی‌عملی در مقابل ایران اشتباه خطرناکی است.

 

 

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا روز ۲۵شهریور در مصاحبه رادیویی با فاکس نیوز گفت این دولت امتیازهایی در ابعاد فوق‌العاده داده است تا توافق انجام شود. آنها حاضرند یک تریلیون دلار به رژیم ایران بدهند. خود این توافق در نهایت به ایران اجازه توسعه برنامه هسته‌یی را می‌دهد.

پمپئو افزود: وقتی شنیدم وزیر خارجه بلینکن می‌گوید که فکر نمی‌کند توافقی انجام شود، به این فکر کردم چه ایده بدی می‌بود که این توافق را قبول می‌کردند چرا که کاملاً روشن است که ایران اگر به آن می‌رسید قصد تبعیت از آن را نداشت و اکنون برای ما قصد خود را برای ساختن سلاح اتمی خود روشن کرده است که معنای‌ آن این است که این دولت باید برای اعمال مجدد تحریم‌هایی که وضع کرده بودیم آماده و جدی باشد و برای هر اقدام لازم جهت اطمینان از این که این رژیم هرگز به توانمندی انجام آزمایش اتمی نرسد، آماده باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c24541c-d4b3-460c-9664-6cfb4bf11c87"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات