728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز (شنبه ۵فروردین) نسبت به وضعیت رژیم ایران در منطقه گفت رژیم ایران اصلی‌ترین کشور حامی تروریزم است.


سئوال مجری فاکس نیوز: واکنش شما به این تاکتیکهای تجاوزکارانه ایران که منجر به مرگ یک آمریکایی شد که ما تلافی کردیم و آنها مجدداً پاسخ دادند چرا رژیم ایران احساس می‌کند می‌تواند چنین کاری انجام دهد؟
مایک پمپئو: بسیار نگران‌کننده است. این کاری است که آنها مدتی است انجام می‌دهند. آنها اصلی‌ترین کشور حامی تروریزم بوده و خواستار بیرون کردن آمریکا از منطقه و کنترل کل خاورمیانه هستند واین هدف آنهاست. وقتی دولت بایدن سرکار آمد آنها تاکتیک خود را تغییر دادند که شما نتایج آنرا می‌بینید... رژیم ایران را می‌بینیم که از ژانویه ۲۰۲۱ هفتاد و هشت بار به آمریکاییان حمله کرده است آنها فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمند ولی وقتی ما با آنها دور میز نشسته و مماشات می‌کنیم و راه دستیابی آنها به سلاح اتمی را تضمین می‌کنیم وقتی به آنها اجازه می‌دهیم که پهپادها را به روسیه بفرستد که شهروندان اوکراینی را بکشد که ما بیشترین تلاشمان را برای ممانعت از این کار می‌کنیم... در مورد کاری که با قاسم سلیمانی کردیم که نشان دادیم که ما بمانند پرزیدنت اوباما نخواهیم بود که مرز سرخی ترسیم کنیم و بعد از آن کوتاه بیاییم بلکه از موضوعات که گفته‌ایم دفاع خواهیم کرد وقتی این کار را کردیم نه تنها آیت‌الله متوجه شد بلکه شی رئیس‌جمهور چین و طالبان و غیره متوجه شدند که ما کاری را که بگوییم انجام خواهیم داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a446fa72-e262-437d-a3b3-220b1b712b00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات