728 x 90

مایک پمپئو:‌ تحریم‌ها رژیم ایران را از کار روی برنامه موشکی محروم می‌کند

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با ای بی‌سی گفت‌: آن چه من در تمام مدت پیش‌بینی کرده بودم این بود که اگر ما در توافقنامه هسته‌یی ایران می‌ماندیم، مسیری به سمت یک بمب اتمی را برای خامنه‌ای تضمین می‌کردیم. به همین دلیل ما از توافقنامه خارج شدیم. به همین دلیل الآن اقتصاد ایران را تبدیل به یک فاجعه کردیم.

 

مایک پمپئو افزود: ما فکر می‌کنیم که اقتصاد آنها ممکن است تا ۱۰یا ۱۲درصد کاهش یابد و این مهم است. به این دلیل مهم است که آنها را از ظرفیت ساختن تسلیحات هسته‌یی محروم می‌کند. این امر آنها را از توانایی کار روی برنامه موشکی‌شان محروم می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت رژیم ایران از گروه‌های تروریستی گفت: حملات تروریستی در سراسر دنیا در زمان برجام افزایش یافت. محاسبه ریاضی آن واقعاً خیلی ساده است. الآن حزب‌الله برای به‌دست آوردن منابع تلاش می‌کند. شبه‌نظامیان شیعی در عراق، به همین ترتیب رژیم ایران هرگز زیر نظر دونالد ترامپ یک سلاح هسته‌یی به‌دست نخواهد آورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db5b19d9-47d1-4e6a-b99e-33a9bc1e1c82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات