728 x 90

مایکل مک کال: ما باید با نیروهای نیابتی رژیم ایران با قدرت برخورد کنیم

مایکل مک کال
مایکل مک کال

مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه ۲۰ آذر در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز با تأکید بر این‌که تاکنون بیش از ۹۰حمله به یگانهای ارتش آمریکا از سوی شبه‌نظامیان نیابتی رژیم ایران در عراق و سوریه انجام شده است گفت: «من کاملاً با ایده ژنرال جک‌کین موافقم که آنها چیزی جز زبان زور متوجه نمی‌شوند. اگر بازدارندگی واقعی می‌خواهیم، باید با آنها با قدرت برخورد کنیم».
وی هم‌چنین با اشاره به حملات شبه‌نظامیان حوثی در منطقه و آبهای بین‌المللی اضافه کرد که به تصمیم دولت برای استقرار ناو هواپیمابر در شرق مدیترانه و خلیج‌فارس و هم‌چنین دو ناوشکن در دریای سرخ برای برخورد با حوثی‌ها احترام می‌گذارد، اما این اقدامات هنوز عزم و اراده ایالات متحده برای برخورد را زیر سؤال می‌برد.
مایکل مک کال در این مصاحبه هم‌چنین از تلاش کنگره آمریکا برای لیست‌گذاری بیشتر نیروهای نیابتی رژیم ایران نام برد و اضافه کرد: «ما در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در حال بررسی قرار دادن حزب‌الله، حماس و حوثی‌ها و نیابتی‌های دیگر در لیست گروه‌های تروریستی هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afa4ec96-c11f-43d4-9b6b-81a670e5e667"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات