728 x 90

ماورای وقاحت روحانی: اگر مردم مقررات را رعایت نکنند ممکن است مجبور به باز گرداندن برخی محدودیتها شویم!

آخوند روحانی  - عکس از آرشیو
آخوند روحانی - عکس از آرشیو

رئیس‌جمهور ولایت فقیه رکورد تازه‌یی در تناقض‌بافی و وقاحت بر جای گذشت و در حالی که به پیامدهای وخیم سیاست خودداری از قرنطینه و عادی جلوه دادن اوضاع و بازگشاییهای مجرمانه در استانهای مختلف اعتراف می‌کرد، این جنایت ضدبشری رژیم را که کارشناسان خارجی و ایرانی پیوسته نسبت به عواقبش هشدار داده و بر لزوم قرنطینه و پرداخت هزینه‌های آن تأکید کرده‌اند، به مردم و زحمتکشانی که قربانیان جنایت رژیم هستند، نسبت داد.

آخوند روحانی که گزارش تماس وی با استانداران رژیم از تلویزیون حکومتی پخش شد، از یک‌سو تصریح می‌کند که استانداران و مسئولان در روزهای اخیر شاهد رشد شمار مبتلایان به کرونا بوده‌اند، و از سوی دیگر شدت شیوع کرونا را به حدی می‌داند که ممکن است رژیم مجبور به برقراری محدویتها شود. اما گناه این وضعیت بحرانی ر ا به عدم رعایت مردم نسبت می‌دهد و با طلبکاری نفرت‌انگیزی از مردم، می‌گوید: اگر مردم اصول و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند، ممکن است مجبور به باز گرداندن برخی محدودیتها شویم!

تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴خرداد ۹۹:

«روحانی هم‌چنین به وزیر کشور دستور داد به استانداران و مسئولان شهر‌هایی که در روز های اخیر شاهد رشد شمار مبتلایان به کرونا بوده‌اند ابلاغ کند مراقبتها را افزایش دهند و مردم را به رعایت کامل اصول بهداشتی دعوت کند. رئیس‌جمهور تأکید کرد مردم استانها و شهر‌هایی که با شیوع کرونا مواجه‌اند باید توجه داشته باشند که اگر اصول و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است مجبور به باز گرداندن برخی محدودیتها شویم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf3c446f-51f1-4f2a-9eee-4231dbefd4f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات