728 x 90

مافیای دارو؛ چیزی معادل ۸۰درصد بازار دارو غیر‌قابل رصد است

قاچاق دارو - عکس از آرشیو
قاچاق دارو - عکس از آرشیو

روزنامه سپاه پاسداران رژیم موسوم به جوان روز ۱۷شهریور با اعتراف به قاچاق و مافیای دارو در حاکمیت آخوندی نوشت: ۸۰درصد بازار دارو قابل رصد نیست!

جوان نوشت: «آنطور که سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌گوید از مجموع ۳۴هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه دارو در کشور، حدود ۲۵هزار میلیارد تومان آن یعنی چیزی معادل ۸۰درصد، غیر‌قابل رصد است و دارو از این حفره از شبکه توزیع خارج می‌شود».
این روزنامه حکومتی در ادامه افزود: «حکایت دنباله‌داری است که با نگاهی به گذشته‌های دور هم می‌توان رد پای آن را پیدا کرد. هیچ‌یک از مسئولان کشور اعم از مسئولان بهداشتی و دارویی یا مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نشت دارو از شبکه توزیع به بازار سیاه را انکار نمی‌کنند».


در همین رابطه حمیدرضا دهقانی‌نیا کارگزار رژیم در ستاد به‌اصطلاح مبارزه با قاچاق دارو به گوشه‌ای از «فساد موجود در ساختار توزیع دارو» در حاکمیت آخوندی اشاره کرد و گفت:... «در حال حاضر تنها حدود ۶هزار و ۵۰۰میلیارد تومان دارو به‌دلیل ثبت در سامانه تیتک رصد می‌شود، اما حدود ۲۵هزار میلیارد تومان آن غیرقابل رصد است و امکان خروج این اقلام از زنجیره وجود دارد»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4952a67f-0d1d-445a-886e-08a56702774e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات