728 x 90

مارک والاس: رژیم ترور ایران بزرگترین تهدید برای نظم جهانی است

مارک والاس
مارک والاس

روزنامه سان چاپ انگلستان در گزارشی به تاریخ سه‌شنبه پنجم دیماه به‌نقل از مارک والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و مدیر عامل اتحاد علیه ایران هسته‌یی نوشت: «رژیم ترور ایران بسیار فراتر از خاورمیانه در حال نابود کردن است و این بزرگترین تهدید برای نظم جهانی است».
سان در ادامه گزارش خود به‌نقل از والاس ادامه می‌دهد: «ایران کشور شماره یک حامی تروریسم و فاجعه‌بارترین، تروریست‌ترین و بی‌ثبات‌کننده‌ترین بازیگر در صحنه جهانی است. دستیابی به سلاح هسته‌یی تنها یکی از رشته‌های کمپین جهانی غرق در خون تهران برای حکومت ترور است».
مارک والاس در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ در غزه و نقش مخرب رژیم ایران ادامه می‌دهد: «جنگ اسراییل و حماس فقط بین فلسطینیان و یهودیان در جریان نیست. این میدان نبرد کنونی یک جنگ بسیار بزرگتر است که توسط ایران و دستیارانش در غرب به راه افتاده است. در پشت حملات هولناک ۷ اکتبر و حملات پیش از آن، این ایران است و نه دست پنهان ایران. نقاط به‌خوبی به هم وصل شده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00a21905-94a5-480b-b6c9-1a5e81577ff5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات