728 x 90

لیندا توماس گرینفیلد: این محتمل است که ما به توافق نرسیم

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل
لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل که در ماه مه ریاست شورای امنیت را به‌عهده می‌گیرد روز سه‌شنبه ۱۳اردیبهشت گفت: در رابطه با برجام، من می‌توانم بگویم که پیشرفت قابل توجهی در حل و فصل تعداد چشمگیری از مسائل کرده‌ایم که فکر می‌کنیم برای بازگشت به توافقنامه بر مبنای متابعت در برابر متابعت ضروری است.

وی افزود: ولی کار بسیار زیادی مانده است که باید انجام شود ولی ما هنوز به توافق نرسیدیم. و این محتمل است که ما به توافق نرسیم.

گرینفیلد در ادامه درباره راه‌کارهایی که در صورت عدم توافق باید انجام شود را بیان کرد و گفت: طبعاً در صورتی که دیپلوماسی موفقیت‌آمیز نباشد ما به کار بسیار تنگاتنگ با سایر کشورها در جامعه بین‌المللی ادامه خواهیم داد تا فشار بر ایران را افزایش دهیم. رئیس‌جمهور تعهد قاطعی داده است که نباید به ایران اجازه داده شود که به سلاح اتمی دست پیدا کند ولی او هم‌چنین تعهد داده است که آماده است به برجام برگردد. بنابراین ما به کار در مورد این مسأله ادامه خواهیم داد و خواهیم دید که به چه نقطه‌ای می‌رسیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/460d10d2-c8d8-469f-a1bb-581b7b15c03a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات