728 x 90

لیبراسیون: کشته شدن مهسا امینی باعث آغاز یک جنبش اعتراضی علیه رژیم جمهوری اسلامی شده است

حضور گسترده مردم سنندج در مراسم خاکسپاری مهسا امینی
حضور گسترده مردم سنندج در مراسم خاکسپاری مهسا امینی

لیبراسیون یک‌شنبه ۲۷شهریورماه، با انتشار گزارشی نوشت کشته شدن مهسا امینی، دختر ۲۲ساله ایرانی که پس از بازداشت از سوی گشت ارشاد، مورد خشونت مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت و جان داد، یک جنبش اعتراضی علیه رژیم جمهوری اسلامی را به راه انداخته است.

بنا به این گزارش، برخی از تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده از تظاهرات علیه کشته شدن مهسا امینی در فضای مجازی، گروهی از زنان ایرانی را نشان می‌دهد که علیه علی خامنه‌ای، رهبری رژیم شیطانی، شعار «مرگ بر دیکتاتور» را فریاد می‌زنند.

هم‌چنین در بخشی از این گزارش آمده: پس از تشییع جنازه وی، مردم "شعارهایی را سر دادند که خواستار بررسی دقیق این پرونده بودند." «معترضان سپس در مقابل استانداری تجمع کردند» و «شعارهای دیگری» سر دادند و سپس «توسط نیروهای امنیتی که گاز اشک‌آور پرتاب می‌کردند متفرق شدند».

افزون بر این، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که در سنندج درگیریهای میان معترضان به مرگ مهسا امینی و نیروهای امنیتی روی داده است. در این تصاویر نیز معترضان شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbef782b-92fa-4ca4-959a-1854db16d56d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات